Gå til innhold

Jeg betaler for Bitdefender pr idag, men er Norman bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg må fornye lisensen min på bitdefender i dag, men har gratis Norman i gjennom dnbnor sin nettbank. Burde jeg heller bruke dette?, eller bør jeg betale for bitdefender.

Mvh Robert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BitDefender gjør det bedre i test enn Norman, så hvis valget står melom BitDefender og Norman, velg BitDefender.

Det kan også hende at internettleverandøren din har inkludert en sikkerhetspakke i abonnementet ditt.

Skrevet

BitDefender gjør det bedre i test enn Norman, så hvis valget står melom BitDefender og Norman, velg BitDefender.

Det kan også hende at internettleverandøren din har inkludert en sikkerhetspakke i abonnementet ditt.

Jeg betaler for bidefender, men ikke for norman, så hvis det er et OK program, så installerer jeg heller det for og spare noen gryn :)

Mvh Robert.

Skrevet

Norman er noe dritt. Det setter automatisk "misstenkelige" filer i karantene. Men 95% av pleier og være legit. På den måten kan Norman gi deg mye frustrasjon.

Forresten ett pluss med Norman er at du ikke trenger og gå i sikkerhetsmodus for og fjerne Norman. :)

Dette sier jeg utifra erfaring med Norman på skolelaptop og Ene maskinen hjemme. Men nå bruker jeg avast på begge maskiner.

William

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...