Gå til innhold

Skuffet over sourcecode.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i at det er noe dødt, men kan ikke akkurat si at det er mange som driver det. De har jo lagt opp slik at brukere selv kan poste artikler, linker, nyheter, osv, så det er kanskje bedre å rette det mot dem - og deg selv, om du har noe du selv kunne gjort for sourcecode.no. Jeg vet ikke hvor mye du har gitt sourcecode.no av linker, osv, men du bør kanskje gjøre noe selv før du klager, som sagt. Drives vel bare av to personer, og jeg er fornøyd, i hvert fall. ;)

 

Et lite spørsmål i samme slengen: Hvordan er det med å poste artikler? Kunne gjerne tenkt meg å skrive en omtale eller to når jeg har fått lest noen bøker. Godkjenner dere bare det dere liker veldig godt, eller generelt alt med mening og relevans? Er bare litt bekymret, ettersom at jeg er 14. Klarer meg svært godt i norsk, da. :)

Lenke til kommentar

Er litt lite aktivitet om dagen, vi venter på et nytt publiseringssystem for hele nettverket, det er sommerferie, og vi jobber med nytt design. Vi sitter å skriver litt ved siden av alt dette, men det går sakte fremover. Vi kommer til å forbedre oss, men vi kommer nok aldri til å bli like "aktive" som enkelte andre sider i nettverket pga manglene nyheter om emnet. Dermed vil siden først og fremst inneholde ting vi selv har lagd, og da dukker de faktorene over opp.

 

Selv har jeg et par artikler liggendes som jeg tenkte jeg skulle "spare" til det nye pubsyset er ferdig pga formateringsårsaker, og har endel halvferdige bokomtaler. Jeg vil ihvertfall skrive noen nybegynner guider til C++ så fort jeg har tid, og har planer om å skrive noe om andre språk da jeg er fornøyd med kvaliteten på det jeg alt har underveis.

 

Må bare minne om at vi "bare" er 3 stk som jobber med dette, og det fører da også til laber aktivitet til tider.

Lenke til kommentar
Selv har jeg et par artikler liggendes som jeg tenkte jeg skulle "spare" til det nye pubsyset er ferdig pga formateringsårsaker, og har endel halvferdige bokomtaler. Jeg vil ihvertfall skrive noen nybegynner guider til C++ så fort jeg har tid, og har planer om å skrive noe om andre språk da jeg er fornøyd med kvaliteten på det jeg alt har underveis.

 

Har selv planer om å sende inn noen tutorials.

 

Har imidlertid lurt litt på dette med formatering i forhold til innsending av artikler på sourcecode.no. Det er vel egentlig like greit å ta det opp her.

 

Er det begrensninger i hva som godtas av HTML-formatering ved innlegging av en artikkel? I såfall hvilke? Berøres dette evt av det nye publiserings-systemet?

 

Hvis innlegging av artikler er begrenset i forhold til layout/formattering, kan det være greit å vite før jeg legger for mye jobb ned i den delen av arbeidet.

Lenke til kommentar

dagens system har noen få formateringsfeil. Den takler ikke n riktig alltid, og jeg er litt usikker på hvordan den takler < og >. Det nye systemet skal visstnok være bygd opp slik at html koder kan brukes hyppig etter hva jeg har forstått. Jeg ville nesten for å være på den sikre siden ventet på det nye systemet som vil være globalt for alle søstersidene i nettverket. I mellomtiden får man heller bare fortsette å skrive, og uten tvil fortsette å programmere :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

vel siden jeg har litt erfaring med pubsys så får jeg vel svar jeg også da...

Det nye publiseringsystemet ser ut til å takle de fleste html tagene, det iallfall min oppfattning.

 

sanoj_20: Ikke for å skreme deg eller noe, men av erfaring vet jeg at folk under 16 ikke alltid er gode nok. Det gjelder dog de fleste, MEN ikke alle. Føler du at du mestrer norsk bra så er det ingenting i vegen i å sende inn en artikkel, det verrste som kan skje er jo at det blir nei :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...