Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

handikap parkerings skilt på bakken


stelar7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som om praksisen er at så lenge det er er skilt så gjelder loven.

Om det er synlig eller ikke spiller ingen rolle

 

Så da kommer det an på hva hvor fornuftige vaktene er

 

 

 

jeg har lyst å ta med en liten sak som ikke er direkte tilknyttet dette men omhandler parkering i trange parkeringshus.

Noen av de som parkerer der parkerer lit på skrå i forholde til oppmerkingen for å unngå å ødelegge deler av bilen ( antagelig speilene)

Det med fører også at neste man må parkere slik for å utnytte plassen best mulig, elle for å få plass til bilen .

vakten gir da bøter til alle , ikke bare første man.

Lenke til kommentar

Tja, det går an å klage. Min mor fikk gebyr av et privat parkeringsselskap utenfor sitt eget bofelleskap i fjor, selv om hun hadde gyldig parkeringsbevis. Begrunnelsen var at dekkene var litt utenfor oppmerket linje, men da hun parkerte var det omtrent 2-3 cm snø på bakken, og umulig å se hvor de hvite linjene var. Hun fikk ettergitt gebyret uten store problemer.

Lenke til kommentar

Tja, det går an å klage. Min mor fikk gebyr av et privat parkeringsselskap utenfor sitt eget bofelleskap i fjor, selv om hun hadde gyldig parkeringsbevis. Begrunnelsen var at dekkene var litt utenfor oppmerket linje, men da hun parkerte var det omtrent 2-3 cm snø på bakken, og umulig å se hvor de hvite linjene var. Hun fikk ettergitt gebyret uten store problemer.

 

Slike ting burde være unødvendig.

Har virkelig parkeringsvakten ikke noe annet og viktigere å gjøre ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...