Gå til innhold

Hjelp til unzipping av rar arkiv.


JRL

Anbefalte innlegg

Har lastet ned en film som er i et rar arkiv på ca. 78 rar filer.

Jeg har instalert støtte for rar formatet gjennom terminal. Og jeg kan åpne en fil uten problemer, jeg ber den om å extracete filen (filmen) og den starter, og gjør seg ferdig. men filen har ikke kommet ut. hva gjør jeg galt?

 

dette skjer med alle akriver jeg har. så tror ikke det er korrupte filer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. I arch har jeg ingen problemer med å pakke ut rar filer iallefall.

Riktignok så kjører jeg Xfce4 da, men det har ikke noe å si.

Jeg har installer unrar også har jeg xarchiver. p7zip har jeg også.

Når jeg høyreklikker på en rar-fil så får jeg opp blant annet noe med Extract. Har ikke Arch forran meg her så husker ikke helt hva det står, men jeg har ikke noe problem med å pakke ut rar iallefall.

Men du skriver det at du har lasta ned en film med 78 rar-filer. Eller er det sånn 001 filer osv?

Uannsett har du prøvd å markere alle filene da, også pakke dem ut?

 

Er ikke noen kløpper på unrar kommandoer, men enn om du prøver unrar e /sti/til/din/rar/fil/*.rar

 

eller bare unrar /sti/til/din/rar/fil/*

Lenke til kommentar

Sikker på det? Jeg tror jeg faktisk har vært borti at jeg måtte markere alle sammen.

Uannsett så tror jeg ikke du får så mange filer egentlig. Filmen heter jo tross alt det samme og den pakkes jo ut til samme mappe, så da vil den vel heller få beskjed om å erstatte den eksisterende fila?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

som sagt tidligere. så fungerer selve formatet i programet, da jeg har instalert det der.

 

Men du skriver det at du har lasta ned en film med 78 rar-filer. Eller er det sånn 001 filer osv?

ja det er slike filer. Men det er .rar format.

 

jeg har nå fixa newsbin gjennom wine for mine usenet nedlastninger, og den unzipper slike arkiver automatisk og det er egentlig ikke et problem lenger, dog jeg fikk ikke til å uzippe selv.

Endret av JRL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...