Gå til innhold

Tråden om bagger/vesker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, prøvde å fylle opp med litt stuff i både sekk og bag i går, og det var ikke idèelt.

Tror jeg prøver å holde meg til de 40 literene allikevel og ser om jeg finner et stoffnett ellerno som kan brukes for strandturer eller når man skal ha med seg småting rundt omkring. Hadde et kult ett med ibm-reklame fra 80-tallet som jeg må finne igjen :p

Så får jeg heller kjøpe en liten duffle-bag underveis som jeg kan feste i bånn av sekken min (sekken er egentlig laget som en 3-dagers militærsekk med molle og fester i bånn for etmannstelt/bivi/sovepose etc.)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har ennå ikke funnet noe jeg er fornøyd med. Ser etter en tynn og PC'veske i brunt til en 15". Trenger ikke så mye plass, skal brukes til og fra forelesninger og litt jobb i starten. Ser etter noe som ser ut som en business-veske,men litt mindre pen.

 

Skal ha den rundt skulderen. Pris under 2k. Fant en ganske tøff en fra ToS, men det var en håndholdt veske, og jeg har et inntrykk av at ToS er litt små-harry?

Lenke til kommentar

Hva tenker folk om ryggproblemer som følge av det å bruke vesker/bagger?

 

Går fortsatt på VGS og holder meg til sekk, selv om jeg ikke nødvendigvis føler meg så fantastisk sexy med det. Greia er bare at jeg ikke gidder å dra med meg skolePC+bøker over halve Oslo hver dag og sitte igjen med smerte i skuldrene.

 

Hva gjør dere med det? Ignorer problemet, finner vesker som er ergonomiske (finnes dette?) eller tyr dere til sekk i tilfeller hvor dere skal bære mer enn litt vekt?

Lenke til kommentar

Kjører bil ;)

For det meste har jeg bare gjort meg ferdig på skolen og lagt igjen bøker der, så har aldri mer enn et par bøker + pc i veska.

 

Men hadde jeg vært deg hadde jeg heller sett etter en helt ok nøytral sekk, det er ikke noe vits i å skade seg.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jeg går bruker ca 25 minutter hver vei til skolen, og jeg har alle bøkene jeg skal bruke i sekken, pluss pc. Det kan til tider være ganske trangt, men jeg bryr meg ikke noe større om. Synes det å gå over til sekk er et såpass stort nederlag at jeg skal ha klar beskjed fra lege før det blir aktuelt. Mao kan man vel si at jeg velger å ignorere problemet, ja.

Endret av JorgenH
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fikk den vel til jul for to år siden. Den har blitt brukt ganske tøft, og har båret mye tunge bøker frem og tilbake. Tviler veldig på at det er noe særlig vits i å reklamere på den, både fordi den er så pass gammel og fordi det ikke er noen bag av utpreget høy kvalitet i utgangspunktet.

 

Bilde:

post-290265-0-31817300-1359449184_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Reimen på baggen min røk på vei til skolen i dag, er det noe jeg kan gjøre for å reparere den?

 

Og er det eventuelt Cranes som er det beste stedet å bestille Filson-bagger?

Nesten så jeg håper at baggen er permanent ødelagt, så jeg kan kjøpe meg en Filson i stedet :p

Cranes anbefales. Er også en fyr som heter filsonguy eller noe i den duren på SF som selger filson bagger. Har ingen erfaring med han tho.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...