Gå til innhold

Honeycomb-nettbrett om to uker?


Anbefalte innlegg

Men, den som lever får se, jeg lever hvertfall fortsatt i håpet om at både HTC Desire og Samsung Galaxy Tab vil få fremtidige oppdateringer, så får vi se hvor lenge jeg lever med det håpet.

/Espen

 

Jeg er helt enig med deg Espen, at det burde være slik at de støttet hardwaren de har solgt oss i mer enn 6 måneder...men erfaring viser at når neste generasjon er lansert, synker viljen til å oppdatere. Jeg har også en viss forståelse for at de ikke vil binde opp en stor andel av software avdelingen på å skrive oppdateringer til utgåtte produkter, istedet for å utvikle nye!

 

Se på HTC Hero som ventet minst seks måneder på 2.1 versjonen og som garantert ikke vil få flere oppgraderinger.

HTC Desire har blitt en så stor suksess at jeg begynner faktisk å øyne håp om en oppgradering til Gingerbread...telefonen selges ennå i stort antall et år etter lansering.

 

Jeg hadde kjøpt en Galaxy Tab i dag, hvis Samsung hadde forpliktet seg til oppgradere til Honeycomb! Som tekno-nerd verker jeg etter å erstatte laptop'en jeg har på fanget når jeg sitter i sofaen.

 

Geir

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg forstår har Google valgt Motorola som partner for flaggskip modellen, dvs referanse design for tablet. Det forbauser meg hvordan Google vingler fra først HTC (G1/G2/Nexus1) til samsung(Nexus S) og nå Motorola?

De kommer sikkert til å levere, da de trenger kun å stå for hardwaren. Google kommer til å stå for software'en slik at den kommer til å kjøre "vanilla" versjon av Honeycomb.

Lenke til kommentar

For et selskap som ikke har prestert å lansere noe interessant på tablet/mobiltelefoni-fronten de siste årene, så synes jeg ikke Motorola skal rope så veldig høyt.

 

Jeg tror det først når jeg ser det, for å si det sånn.

Fulgt med på det de har lansert i USA i det hele tatt, eller? Motorola er på en sterk andreplass i forhold til HTC på Android-fronten.. Langt mer interessant enn for eksempel Samsung med sine ekle glossplast-telefoner. Det er selvsagt litt synd at de driter i resten av verdens markeder med at modellene lanseres senere eller aldri utenfor USA.

 

Ser ut som denne tableten blir en Verizon-affære slik som telefonene deres, og muligens ikke lansert utenfor USA i det hele og store.

 

Er det ikke bekreftet nå at honeycomb blir 2.4 og ikke 3.0?

Har ikke hørt noe snakk om 2.4 i det hele tatt noen plass. Alle som vet noe, og alle som ikke vet noe, kaller Honeycomb 3.0.

 

Har da sett det referert som 2.4 mange plasser, feks.

http://androidandme.com/2010/12/news/rumor-honeycomb-will-be-released-as-android-2-4-in-february-at-mwc/

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...