Gå til innhold

Noen har meldt meg på norske talenter


djgudleif

Anbefalte innlegg

Hey, det har seg sånn at noen har meldt meg på norske talenter.

De sendte med en ganske ok "CV", nemlig youtube-kanalen min.

Ikke at det er sånn supert, men noe litt utenom det vanlige som øker sjansene mine for å få en audition. Det er parkour/freerunning.

 

Men siden jeg ikke vil promotere det jeg driver med gjennom et sånt TV-program, så tenker jeg å gjøre noe annet.

 

Slik som ungarsk folkedans eller jodling. Noen ideer? :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig nice videoer du hadde kakemot, er litt interessert i parkour selv faktisk. Hadde jo vært stilig vis du klarte å bruke noe av de skills på X-factor da, men så spørs da hvor mye de kommer til nytte der :hmm: Nærmeste jeg kan tenke meg er vel noe innen for dans.

 

Vis du bare skal drite deg ut så kan du jo f.eks kle deg i en sølv drakt, sminke deg David Bowie style og synge Space Oddity.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Hey, det har seg sånn at noen har meldt meg på norske talenter.

De sendte med en ganske ok "CV", nemlig youtube-kanalen min.

Ikke at det er sånn supert, men noe litt utenom det vanlige som øker sjansene mine for å få en audition. Det er parkour/freerunning.

 

Men siden jeg ikke vil promotere det jeg driver med gjennom et sånt TV-program, så tenker jeg å gjøre noe annet.

 

Slik som ungarsk folkedans eller jodling. Noen ideer? :!:

 

Hvorfor gjøre noe annet? Du eiger jo i å trikse!!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Gjør først noe tull du ikke er i nærheten av flink til, type spill fiolin mens du stepper. Deretter blir du X-et ut, og sier du har et bittelite ekstratalent "på si", og spør om du kan ta en rask visning. Nølende godtar de dette, deretter gir du dem bakoversveis med parkouropplegget ditt, går videre, og vinner hele shiten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kakemot du kakemot, jeg venter enda på at du skal danse med laksen eller hva det nå var i en butikk å filme det. Du lovte oss forumbrukere det.

 

Nå har du sjansen til å rette opp din stolthet med å finne på noe sprell på tv.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=989580&hl=

 

Siden du feiget ut på folkedans med laks, kan du jo la oss bestemme hva du skal gjøre på xfactor.

Endret av dotten☻
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kakemot du kakemot, jeg venter enda på at du skal danse med laksen eller hva det nå var i en butikk å filme det. Du lovte oss forumbrukere det.

 

Nå har du sjansen til å rette opp din stolthet med å finne på noe sprell på tv.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=989580&hl=

 

Siden du feiget ut på folkedans med laks, kan du jo la oss bestemme hva du skal gjøre på xfactor.

Det beste forslaget til nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har det skjedd ting.

 

Ble oppringt av norske talenter og de ville være i dialog med meg for å få til noe.

 

Ergo jeg kan ikke gjøre noe tull for da vil de jo ikke ha med meg.

Er jo mulig å kjøre det seriøst fram til man skal på scenen.

Men siden dette her visstnok skal planlegges av dem og meg kan jeg ikke bruke så mye av deres ressurser for å så bare gjøre noe tull på scenen.

Så da må jeg velge å enten gjøre det som ble skrevet i søknaden eller takke nei. :hmm:

Lenke til kommentar

Om man bare får mail fra dem går det an å gå rett inn på precast/audition og gjøre noe tull. Men når de faktisk er i dialog med meg via tlf, og redaksjonen diskuterer seg i mellom så synes jeg det blir uhøflig. De bruker faktisk tid på meg.

Merkelig nok lolol.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Takk for tips.

Driver nå en del med tricking for tida, og skal snart begynne i en turnhall.

Men det har vært tricking på norske talenter før, så det er jo hard konkurranse.

Rekker ikke å komme opp så mange nivåer.

 

Tenker mer freerunning for det er jo faktisk det jeg driver med. Ikke så mye flatmark, men likevel elementer fra tricking. Bare fra høyder og med andre hindringer.

Og så skal jeg ta med meg en kompis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...