Gå til innhold

Uncharted 3: Drake’s Deception avslørt!


Issun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Må bare minne dere på en ting. Det er beta idag kl 23.00 norsk tid! Har du PS+ ( som de fleste har etter velkommen tilbake pakken) så får du det idag. Hvis du har kjøpt infamous 2 og har fått en kode så får du det også idag. hvis du ikke har noen av delene må du desverre vente til 4 eller 5 juli. Hvis dere har lyst til og spille med meg, er ID'en min: configuration_

Husk på understreken!

Lenke til kommentar

Gleder meg til å prøve ut denne MP betaen. Spilte aldri MP på Uncharted 2, men føler jeg er meget spent på det denne gangen.

 

Legger deg til i kveld configuration, blir no litt spilling ikveld :) har ikke headset though.

Har ikke headset jeg heller. Synd du ikke prøvde MP på 2'ern for den var veldig bra(syntes jeg da.) Så gleder meg til og prøve ut 3'ern og se åssen det er :)

Lenke til kommentar

Må bare minne dere på en ting. Det er beta idag kl 23.00 norsk tid! Har du PS+ ( som de fleste har etter velkommen tilbake pakken) så får du det idag. Hvis du har kjøpt infamous 2 og har fått en kode så får du det også idag. hvis du ikke har noen av delene må du desverre vente til 4 eller 5 juli. Hvis dere har lyst til og spille med meg, er ID'en min: configuration_

Husk på understreken!

Sikker på at dette ikke bare er for nordamerikanerne? Har enda ikke blitt annonsert noe på PlayStation Europa bloggen. Det er veldig sjeldent at vi får nytt innhold utenom butikkoppdateringene hver onsdag, og da i alle fall ikke uten varsel på forhånd.

Lenke til kommentar

Må bare minne dere på en ting. Det er beta idag kl 23.00 norsk tid! Har du PS+ ( som de fleste har etter velkommen tilbake pakken) så får du det idag. Hvis du har kjøpt infamous 2 og har fått en kode så får du det også idag. hvis du ikke har noen av delene må du desverre vente til 4 eller 5 juli. Hvis dere har lyst til og spille med meg, er ID'en min: configuration_

Husk på understreken!

Sikker på at dette ikke bare er for nordamerikanerne? Har enda ikke blitt annonsert noe på PlayStation Europa bloggen. Det er veldig sjeldent at vi får nytt innhold utenom butikkoppdateringene hver onsdag, og da i alle fall ikke uten varsel på forhånd.

http://timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?iso=20110628T14&p1=137

Oslo:23:00

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...