Gå til innhold

Trenger tips til gode spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en spesiel sjanger av spill du ser etter?

FPS,MMO,RPG osv?

 

Hva med Battlefield Bad Company 2 eller Moden Warfare 2?

Kan sikkert nevne flere om du kommer med noen flere spesifikasjoner til hva type spill du er ute etter.

 

Tusen takk for svar :)

 

Jeg er ute etter FPS spill som skrevet i Crysis/Farcry stilen.

Lenke til kommentar

Arma II

Medal of Honor: Airborne

Half-Life I-II

Portal

BioBShock I-II

Doom 3

S.T.A.L.K.E.R.

F.E.A.R.

Left 4 Dead 2

Dead Space

 

Leon du er jo bare en spillgud og takker deg så mye thumbup:

 

Jeg har spilt Medal of Honor men det første og det likte jeg godt og følger opp det :thumbup:

 

Half live skal jeg vurdere, jeg vet det er vanskelig men kommer nok til å satse :thumbup:

 

Portal og BioBShock I LIKE :thumbup:

 

Doom 3 og FEAR har jeg spilt.

 

Left 4 Dead 1/2 skal spilles :thumbup:

 

Dead Space mørkt grått og skummelt (i love it)

 

Tusen takk til deg du har virkelig gjort en jobb for at jeg skal finne gode spill så stor takk til deg :))))

 

P-S ARMA 2 er selvsagt også et spill jeg vil kjøpe etter hver.. Huff jeg blir blakk.. ;)

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Siden du likte Crysis har du vel spilt Crysis: Warhead?

 

Skal du spille Half-Life anbefaler jeg deg på det sterkeste å begynne med Half-Life 1. Det ser ikke så pent ut i dag, men personlig syntes jeg det er langt bedre enn Half-Life 2. Men ta Orange Box uansett, så får du Portal og Team Fortress 2, i tillegg til Half-Life 2 plus Half-Life 2: Episode 1 og 2.

 

Det er mange som liker Elder Scrolls IV: Oblivion, så liker du førstepersons rollespill er det jo verdt en titt. Selv foretrekker jeg Elder Scrolls III: Morrowind. Det ser ikke så vakkert ut, men det meste kan ordnes med mods. ;)

 

Borderlands har også fått gode kritikker mange steder, men har ikke prøvd det selv.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Siden du likte Crysis har du vel spilt Crysis: Warhead?

 

Skal du spille Half-Life anbefaler jeg deg på det sterkeste å begynne med Half-Life 1. Det ser ikke så pent ut i dag, men personlig syntes jeg det er langt bedre enn Half-Life 2. Men ta Orange Box uansett, så får du Portal og Team Fortress 2, i tillegg til Half-Life 2 plus Half-Life 2: Episode 1 og 2.

 

Det er mange som liker Elder Scrolls IV: Oblivion, så liker du førstepersons rollespill er det jo verdt en titt. Selv foretrekker jeg Elder Scrolls III: Morrowind. Det ser ikke så vakkert ut, men det meste kan ordnes med mods. ;)

 

Borderlands har også fått gode kritikker mange steder, men har ikke prøvd det selv.

ja borderlands er veldig bra har runnet det
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...