Gå til innhold

Her er GTX 570-kortene


Anbefalte innlegg

Hvilket av desse korta er best? Med tanke på hva man får med av kabler og slikt.

Tenker du på HDMI- og strømkabler? Betyr det så mye da? De fleste har stort sett det samme, og dessuten så koster dette noen få dollar på DealExtreme. Det som jeg synest er mer interessant er kort som er bundlet med spill.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket av desse korta er best? Med tanke på hva man får med av kabler og slikt.

Tenker du på HDMI- og strømkabler? Betyr det så mye da? De fleste har stort sett det samme, og dessuten så koster dette noen få dollar på DealExtreme. Det som jeg synest er mer interessant er kort som er bundlet med spill.

 

Ja, jeg tenkte på hdmi overgang og strømkabler.. men hvilket er det beste til spilling osv? eller er alle omtrent like gode når det gjelder ytelse?

Lenke til kommentar

Hvilket av desse korta er best? Med tanke på hva man får med av kabler og slikt.

Tenker du på HDMI- og strømkabler? Betyr det så mye da? De fleste har stort sett det samme, og dessuten så koster dette noen få dollar på DealExtreme. Det som jeg synest er mer interessant er kort som er bundlet med spill.

 

Ja, jeg tenkte på hdmi overgang og strømkabler.. men hvilket er det beste til spilling osv? eller er alle omtrent like gode når det gjelder ytelse?

Der må du se på klokkefrekvensene. Lik frekvens på disse kortene vil i praksis gi lik ytelse. EVGA, Gigabyte og PoV har vel kort som er litt mer overklokket. Palit har et interessant, men jeg vet ikke om det finnes i Norge.
Lenke til kommentar

Ja, jeg tenkte på hdmi overgang og strømkabler.. men hvilket er det beste til spilling osv? eller er alle omtrent like gode når det gjelder ytelse?

Det har egentlig ikke så mye å si, men enkelte av kortene er litt raskere enn andre fordi de kjører på høyere frekvenser (overklokket) enn de andre. Disse kortene er også dyrere enn de andre. Du oppnår vanligvis ikke mer enn 10-15 % ytelsesøkning om jeg ikke tar feil. I tillegg kan kvaliteten variere litt, men som regel har det lite å si hvilken produsent man velger.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...