Gå til innhold

Litt starthjelp med WOW?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det gjelder fra 60 til 70, right?

 

Nei, det gjør det ikke. Hvor har du dette tullet fra?

 

Nei jeg begynner å lure selv...

Kanskje jeg er tilbakestående.

 

Jeg vet hva jeg mener, men jeg klarer ikke forklare det på en fornuftig måte.

Det er dette jeg mener med at han får mer XP. (Godt mulig at det bare er med WotLK/Cataclysm)

 

# Level 60 or higher players get 10% normal experience for killing creatures in Azeroth (“Old world” content)

# Level 70 or higher players get 10% of normal experience for killing Burning Crusade creatures.

# Level 80 or higher players get 10% of normal experience for killing Lich King creatures.

# Level 85 or higher players get 10% of normal experience for killing Cataclysm creatures.

 

EDIT:nei sorry det var igrunn ikke dette jeg mente. Leste vel egentlig ikke godt nok, beklager.

Endret av Ch : )
Lenke til kommentar

Som Pingas sa gjelder det der en reduksjon av XP, dessuten nevner de ikke noe om hvilken expansion kontoer har.

 

# Level 60 or higher players get 10% normal experience for killing creatures in Azeroth (“Old world” content)

 

Dette betyr at hvis jeg er level 60 og før ville fått 1000 XP for å drepe en mob i f.eks Winterspring, vil jeg nå få 100 istedet. Hvis jeg før ville fått 1000 XP for å drepe en mob i Nagrand vil jeg få det samme nå.

 

Hvis jeg er level 70 får jeg 90% mindre XP fra å drepe mobs i Outland, og i level 80 får jeg 90% mindre av å drepe mobs i Northrend.

 

Dette er for å hindre folk i å hoppe over grusome områder som f.eks Hellfire Peninsula fordi man er pisslei av å dra dit for sjette gang.

Lenke til kommentar

Velkommen til WoW!! :)

 

Blir ikke trådstarter forvirret av dette så vet ikke jeg :p

 

Men ellers bra tilbakemeldinger. Har du tenkt over server valget dit feks? PvP/RP-PvP/RP-PVE/PVE ?

 

Etter min smak ville jeg holdt meg unna RP, men noen få liker jo det også.

 

Lykke til! :)

 

Takker! ;) . Ja, du kan du godt si at det er blitt litt forvirrende etter hvert :blush: . For øyeblikket befinner jeg meg for øvrig på en PVP-server, "Burning Steppes". Vet ikke riktig hvor annerledes det i praksis er å spille på en PVE server? Hvordan funger RP i WOW-sammenheng?

Lenke til kommentar

Poster du bare skit Pokey?

 

På RP realms oppfører man seg som om man er karakteren når man snakker i say, yell osv. Så da er det ikke "lov" å stå i en hovedby og snakke om hot dog og kuse, da må det liksom være om Azeroth ting.

 

hahaha word.

uansett hva folk sier så får man kniver og sverd tilbake...

 

OT:

Når folk begynner å nevne "liker MMORPG", så kan du jo for all del spille Guild Wars, så slipper du månedlige utgifter for medlemskap.

Men gogo! Jeg starta nettopp med WoW igjen og angrer ikke enda! :>

Lenke til kommentar

Hvis jeg var deg ville jeg holdt meg til PvP server, hvis du tåler å bli ganket (drept av motsatt faction) en gang i blandt, ofte veldig skjelden for tiden. Rett og slett for det gir litt mere 'spenning' i all questingen, om det plutselig dukker opp en fiende. Samnt du får smaken på pvp som du før eller siden vil oppsøke i form av Battlegrounds/arena. Så den dagen du står på max level (85) er du godt forberedt i pvp og det føles sikkert ikke så veldig nytt.

 

Men for all del, PvE server er deilig å 'slækt' det...synes det bare må virkelig litt kjedelig. Er nå min mening og sikkert mange grunner for, som imot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis jeg var deg ville jeg holdt meg til PvP server, hvis du tåler å bli ganket (drept av motsatt faction) en gang i blandt, ofte veldig skjelden for tiden. Rett og slett for det gir litt mere 'spenning' i all questingen, om det plutselig dukker opp en fiende. Samnt du får smaken på pvp som du før eller siden vil oppsøke i form av Battlegrounds/arena. Så den dagen du står på max level (85) er du godt forberedt i pvp og det føles sikkert ikke så veldig nytt.

 

Men for all del, PvE server er deilig å 'slækt' det...synes det bare må virkelig litt kjedelig. Er nå min mening og sikkert mange grunner for, som imot.

 

Ikke minst at man senere - i høyere level - kan gå tilbake til de stedene man ble ganket og ta igjen for de questsa man måtte bruke 2 timer ekstra på :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...