Gå til innhold

Et bra MMO?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja akkurat sånn det er, derfor jeg fremdeles spiller det. :ermm:

 

Sant at det er mye grinding, men ikke før du kommer i høyere level (120+).

Det er så mye mer, det er så unikt på en måte og det er så utrolig kult. Har så sykt mange gode minner :love:

Endret av TM B
Lenke til kommentar

Jeg var i samme båt som deg for 6 mnd siden, men så fant jeg Global Agenda. Et MMORPG shooter spill. Spillets hoved fokus er på PvP. Så ikke la deg lure av open world PvEen i starten, spill til lvl 10 i desert så trykker du "M" å queuer opp for Mercenary, som da er PuG PvP i GA. Spillet har ikke RNG (Random Number Generator), det vil altså si miss chance eller crit chance eksisterer ikke, du skyter der du sikter.

 

Spillet er B2P, som vil si du kjøper det en gang så får du spille uendelig. De har sluppet ut en xpac hit til å kommer med en ny Januar/Februar neste år. Det kommer også free content updates ca 1 gang i mnd.

 

Bruk denne coupon koden for å få 30% avslag om du bestemmer deg for å kjøpe. Er det andre folk som er interesert så har jeg flere coupons, bare send en PM til meg så sender jeg koden tilbake ;):

 

Kode: GACOU302514651600

 

Mitt IGN i Global Agena er Litego.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er slik at man kan levle til lvl 15 i gratisversionen.

 

Det mmo'et jeg gleder meg mest til og som skal komme i veldig nær fremtid er Tera Online. Synes gameplayet virker mye bedre enn de fleste mmo'ene der ute. Her er en film av en priest i action for å demonstrere combat-systemet, de heftige animasjonene og den fantastiske stemningen i spillet :love:

 

Hvis du vil vite mer om det, så har jeg laget en tråd om det som ligger et eller annet sted på forumet :)

Lenke til kommentar

Jeg tror det er slik at man kan levle til lvl 15 i gratisversionen.

Global Agenda hadde til lvl 15 før, men nå er det bare lvl 12. Men som sagt, spillet koster bare rundt 100 lappen med den -30% koden å det er ingen subscription fee.

 

Det mmo'et jeg gleder meg mest til og som skal komme i veldig nær fremtid er Tera Online. Synes gameplayet virker mye bedre enn de fleste mmo'ene der ute. Her er en film av en priest i action for å demonstrere combat-systemet, de heftige animasjonene og den fantastiske stemningen i spillet :love:

Hvis du vil vite mer om det, så har jeg laget en tråd om det som ligger et eller annet sted på forumet :)

Jeg gleder meg også veldig til Tera Online. Vil også prøve Vindictus, det er noe lignende som Tera, action based. Vindictus er ute nå, men desvære bare i Amerika, forhåpentligvis setter de opp servere i Europa ettervært.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...