Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle grafikktestene funket fint med rundt 30fps, så kom physics testen.... Bluescreen. :new_woot:

Endte opp med at jeg klokka ned prosessoren litt (må stabilitetsteste skikkelig før jeg overklokker neste gang... :whistle: ) nå funker det fett.

P4584 3DMarks. :)

Skrevet (endret)

:new_woot::new_woot: NY highscore igjen :new_woot::new_woot:

Økte CPUen til 4630 MHz.

Fortsatt med 5970 @1000/1300 og 2 stk 5870 @1020/1330

P15127

post-152551-0-45759300-1291836041_thumb.jpg

Endret av minhund
Gjest Slettet-aabLQt
Skrevet
Ser ikke ut som du har fått SLI effekt i den scoren eller tar jeg feil, det står at du kun har ett kort?

Edit:

laugh.gif Jeg har plass 2,3 og 4 på topplisten

post-152551-0-01374100-1291823023_thumb.jpg

Joda SLI fungerte, men er jo en modifisert driver som er brukt siden nvidia ikke har kommet med en ofisiell driver som støtter SLI i 3dmark11.

Begge gpuene blir brukt men sjeldent 99% ligger mellom 70-90% load noe som er litt lite synes jeg

I tilegg så får jeg rundt 4 fps på combined testen med sli aktivert, deaktiverer jeg sli så får jeg rundt 20 :S

Bare å vente på ny driver fra nvidia :)

Skrevet

OK her er en liten nøtt

Jeg bruker 10.5 drivern når jeg tester 3d11 og da får jeg "driver not FM approved" men når jeg kjører Vantage med den samme driveren så er den "FM approved":hmm:

Skrevet

Fikk kun P2400 med HD5870, core2 quad Q8300 3.15GHz, P5N-E SLI og 4Gb DDR2 minne. Har de nyeste driverne installert. Får dårligere ytelse enn jeg bør I spill og.. Noen ideer?

Skrevet (endret)

cpu.

Enten plager du den med mer OC eller kjøp en bedre (om du skal få maks ut av kortene må du over til fesk I7 system, da også kan du ta en "safe" klokk på cpu)

Endret av simalarion
Skrevet

cpu.

Enten plager du den med mer OC eller kjøp en bedre (om du skal få maks ut av kortene må du over til fesk I7 system, da også kan du ta en "safe" klokk på cpu)

Hmm... Er det så mye forskjell på den cpuen jeg har nå og en i7 920 f.eks?

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...