Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Normal forelskelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å? please tell me why :yes:

 

Har bare opplevd og få denne ''desperat'' følelsen (altså at man trenger den personen, prate med personen etc.) etter en dags prat, helge prat osv. Etter man får snakket mer med den personen får man en mer rolig følelse, og man føler seg mer komfortabel, og er bare helt utrolig glad for å kunne tilbringe tid med han/hun. Jeg vet ikke om det er en slik "desperat" følelse du kjenner nå, men dette er i alle fall min egen erfaring. Vet heller ikke om det er generelt mulig og bli forelsket så fort, er vel en grunn til at det er noe som heter betatt. Da var det sagt. :blush:

Endret av Sandra Sundet
Lenke til kommentar

Å? please tell me why :yes:

 

Har bare opplevd og få denne ''desperat'' følelsen (altså at man trenger den personen, prate med personen etc.) etter en dags prat, helge prat osv. Etter man får snakket mer med den personen får man en mer rolig følelse, og man føler seg mer komfortabel, og er bare helt utrolig glad for å kunne tilbringe tid med han/hun. Jeg vet ikke om det er en slik "desperat" følelse du kjenner nå, men dette er i alle fall min egen erfaring. Vet heller ikke om det er generelt mulig og bli forelsket så fort, er vel en grunn til at det er noe som heter betatt. Da var det sagt. :blush:

 

Det er helt sant.

 

Ja, det var alt jeg skulle si.

Endret av Molbo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...