Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Spre fordi når det gjelder islandsk har jeg ikke noe imot språket, men for det meste er det for ulikt norsk til at jeg skjønner det og det blir irriterende å drive på med denne leken når man ikke skjønner hva som blir skrevet og må google oversettelser.

Lenke til kommentar

Banner Spre-M for det gjorde han. :yes:

N-4K0 skrev (2 timer siden):

Banner Spre fordi når det gjelder islandsk har jeg ikke noe imot språket, men for det meste er det for ulikt norsk til at jeg skjønner det og det blir irriterende å drive på med denne leken når man ikke skjønner hva som blir skrevet og må google oversettelser.

Det vil jeg tro Nako, spesielt for de som ikke er vant til Islandsk. Med en gang man blir vant til språket, da vil man oppleve at det er ikke så ulikt norsk som man skal ha seg til. Jeg sier at man må bli vant til språket for å legge merke til det. ???

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Banner @N-4K0 si til @SprengeMobil du sier jo du vil følge reglene her :cry: så gjør det i hele forumet da, jeg lå i natt å titta på hvilken sang hører du på da, så du var hard på å  spamme den tråden, data smurfen sa til deg 2 ganger, fant 16 sanger etter vær andre fra deg:cry: er ikke sint hvil bare på peke det for deg  link på 2774  hvis det er for å få poeng fra @Ciaran og Ciara

 

Endret av Halo: Combat Evolved
Lenke til kommentar

Banner @SprengeMobil setter jeg deg i dårlig rykte hæææææ slutt å tull,? er du som skriver litt hard,,,, jeg er villig legge den diskusjonen her på glatt isen glemme den hvis du ikke er så hard på postingen, for 16 poster  her i forumet etter vær andre er mye da, er vi enig der.:thumbs: er ikke sur eller sint bare ville påpeke det for deg..... ok:thumbs:

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...