Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner CM for skrev også en sykt br oppgave i sta (gikk med alle kriterier + litt til).

Og trening. Jeg har egentlig aldri trent ordentlig utenom fotball. Har bestemt meg for å yte mye mer i gymtimene osv, og løpe minst en gang i uka. Synes det var veldig gøy faktisk, og laster man ned endomondo, blir det jo enda morsommere.

Skrevet

Banner CM for jeg så på terra nova og og fant ut at de ikke ville lage sesong 2...

Jepp... Ødela dagen min totalt :( Har sett hele sesongen fra torsdag til idag (søndag). Trist dag.

Skrevet

Banner hawk for jeg får ikke sett netflix. Kommer bare inn på den amerikanske, og for varsel om at jeg ikke kan se fordi ingenting er tilgjengelig. Kjipt å sitte her og se på det bra utvalget i USA, mens jeg sitter her og kan ikke se noe.

Skrevet

Banner EGG fordi jeg faktisk nettopp har bokset i kjellern :) Vil ikke ''begynne'' på boksing pga det bare er korka idioter der.

Skrevet (endret)

Banner EGG for ikke jeg heller, har en prøve som jeg hater i morgen :/ Heldig da, jeg slutter ikke før 15:30 og med buss er jeg ikke hjemme før 17:00 :(

Banner Zoku fordi jeg boxa i gymmen i dag... men vi fikk ikke bruke hansker så jeg blør på alle knokene :/

Endret av Chocolate-Monster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...