Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Banner Aalton fordi jeg er klar over at du ikke var klar over at jeg var klar over at du var klar over sammenhengen! Ergo, du er dum (no offence, we still love you! :love: )! Hvorfor kan jeg med retten på min side påstå dette? - Fordi du påsto at du ikke var dum fordi du var klar over sammenhengen og sa dette fordi du ikke trodde jeg visste det!

Lawyered, again! :cool:

Endret av Stian Aarskaug
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Banner FSX v. 1,2 BETA fordi det er lenge siden jeg har fått lov til å modifisere navnet ditt nå. :wee:

[EDIT-nodifikasjon av en annen EDIT]

Meget betydelig korrektur i innlegget over.

Endret av Stian Aarskaug
  • Liker 1
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Seriøst, det var klinkende likegyldig for meg hvem som var hvor i rekka da jeg skulle gratulere kjæresten min med 30.000-jubileet sitt. Om det så hadde vært Latias selv, hadde han blitt referert til som «en eller annen». ;)

Banner Stian Aarskaug fordi kanskje dette er problemet? Tråden heter veldig greit Ban brukeren over deg! v3, og da synes jeg at man skal gjøre det. Jeg har bannet feil person jeg også, men jeg har alltid redigert innleggene mine. Det er hyggelig at det er litt kjærlighet i tråden, men jeg synes allikevel man kan følge retningslinjene selv om dette ikke er en altfor seriøs tråd. Det er vel ingen som vil at tråden skal miste hele konseptet sitt?

Banner N19 fordi Vida overser aldri.

Banner Aalton fordi han er den største dramaqueenen her ja.:p

Banner Latias fordi er dette et bidrag til din plan om å lage film av Bannetråden? :)

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet (endret)

Banner Vida Stian Aarskaug for å være enig.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Skrevet (endret)

Banner Joey fordi jeg er enig om at man skal følge rettningslinjene i tråden. Det gjelder uansett grunn for feilban, rettningslinjene skal følges.

Banner Vida fordi jeg vet hva Joey bestilte. Jeg er ikke synsk (og ikke nødvendigvis smart, men intelligent. :cool:).

Endret av Stian Aarskaug
Skrevet (endret)

Banner Nathalie19 for hva skal dette bety, vi trenger da ikke å analysere og tenke nøye over hvert enkelt innlegg og tidvis er det ikke annet enn humor her.

Kjærlighet er er drivstoffet til denne tråden og det er koselig, vi har også holdt oss til reglene i tråden så langt det har vært mulig å gå med seg eventuelle feil banninger. Slapp av.

Banner fsk for å lure på hvorfor. :)

Endret av Aalton
Skrevet

Banner Aalton for om jeg ikke endrer innleggene mine ved en feilbann så er det somregel for at jeg skriver fra mobilen, og at 3g kan fort bli dyrt om jeg skal endre 50-100 innlegg om dagen... :)

Skrevet (endret)

Banner Aalton fordi kjærleik er ikke noe galt i. :wee: Har hun påstått det? Noen feilbanninger gjør ingenting.

Btw, så du mitt bevisende innlegg om at du er dum (eller, kalte deg selv dum, om du vil :p )? Se her.

Den som tier, samtykker! :thumbup:

Endret av Stian Aarskaug
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet (endret)

Banner Nathalie19 for hva skal dette bety, vi trenger da ikke å analysere og tenke nøye over hvert enkelt innlegg og tidvis er det ikke annet enn humor her.

Kjærlighet er er drivstoffet til denne tråden og det er koselig, vi har også holdt oss til reglene i tråden så langt det har vært mulig å gå med seg eventuelle feil banninger. Slapp av.

Banner Kurt-Inge fordi hvor har du fått fra av at man er nødt til å analysere og tenke nøye over hvert innlegg, Aalton? Det er en forskjell på å feilbanne og å skrive f.eks ''brukeren over meg'', du ser den?

Skrevet (endret)

Banner Aalton for du lurte på hvorfor jeg ikke sa til dere her i tråden hva jeg hadde bestilt, så da sier jeg det nå. :)

Den her, den her og to av denne. :)

16GB ram skal ikke brukes i en og samme maskin. Skal fordeles på to maskiner. :)

Banner Kammi for litt av en feilbann det der! :p

Endret av Crazyjoey
  • Liker 1
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet (endret)

Banner Kammizez fordi jeg er ikke sur. :)

Banner Crazyjoey for å snike.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...