Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Mac for å ikke være avhengig av denne tråden. :(

Banner kammi fordi nja, vet ikke helt. Siden du bor såpass nærme så skal jeg la tvilen komme deg til gode denne gangen.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Banner Latias fordi åh, det har aldri føltes bedre å være kjæresten din. :love:

Banner Nesavennen fordi det er ufattelig godt å høre. Unner deg virkelig å ha det bra! :)

Endret av Vida
  • Liker 1
Skrevet

Banner Latias for jo det var egentlig det.. For di mista flye i toronto å på hithrow og di skulle vært hjemme hos meg kvart på to å kom ikke før nærmere ti i går kveld så når tante endelig ringte meg var ho helt på gråten å skjelven.

Skrevet

Banner Mac for å være avhengig av bannetråden. :rofl:

Banner Nesa fordi ikke stress. Foreldrene mine skulle egentlig vært hjemme på søndag, men jeg fikk først i dag vite at de måtte avbestille. Jeg driver ikke og stresser av den grunn. :)

• Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi de har det helt fint. Så fint at de forlenger ferien med én uke uten å gi sønnen beskjed. Men jeg unner dem uansett en lang og god ferie, de er gode foreldre. :)

• Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi hallo! :love:

Banner Tsjuden for å ikke banne. Kanskje du rekker, det spørs hvor langt unna den er. Ikke stress, ta det like rolig som meg. :cool:

Du som kommer ruslende halvtime etter stengetid og forventer å få lov til å handle. Tenk på meg og de andre ansatte som liksom er ferdig med å ta oppgjør, og som skal stenge butikken. Herregud. :nei:

Skrevet

Banner Latias fordi det er jo veldig flott at de koser seg! Selv om jeg trodde det var obligatorisk å gi sønnen sin beskjed om en ukes forlenget fravær. Klem dem fra meg når de er tilbake. :wee:

Banner Melissa fordi hei! :love:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...