Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Chilly fordi en oppdatering på PC'en min sørget for at jeg fikk installert 2011-versjonen, så jeg orker ikke å logge på før jeg har fått tilbake den gamle.

• Liker 1
Skrevet

Banner Chillax ebuddy er oppskrytt. :p

Banner Vida fordi virkelig, er du her kun pga. meg? Og ja, det er supersøtt at vi møttes her. Husker fortsatt kvelden du ble med. :love:

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias fordi selvfølgelig.

18. februar, ja. Lykkedagen min. :love: Jeg synes enda det er så sykt å tenke på at kvelden før jeg registrerte meg, var jeg så intenst betatt av deg uten engang å ha snakket med deg at jeg slet med å sove. Sykt.

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias fordi først spilte jeg tennis i tre timer og en halvtime. Så stakk jeg og kompisen på mcdonalds og jeg spiste en mcwrap med kylling og to cheeseburgere og en cola, så stakk jeg i butikken og kjøpte mat og drikke til familien så satt jeg på terræssen og så regne fAlle ned så duSja jeg og nå Skal jeg ta med en velfortjent donut :D

Skrevet (endret)

Banner Vida fordi enig, Chillax plager ingen. Du spiste faktisk en hel ananas? :ohmy::love:

18. februar er faktisk lykkedagen min også! Var du virkelig betatt av meg før du hadde møtt meg? :ohmy:

Endret av Latias
  • Liker 1
Skrevet

Banner Latias fordi nei, er du vill. Har du sett hvor stor en ananas er, eller? :ohmy:

Var du virkelig betatt av meg før du hadde møtt meg? :ohmy:

Det høres jo helt vanvittig ut, men ja. Noe så voldsomt også. :blush:

• Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi det er nok du som er vill, det er du som skrev at du spiste en ananas. :p

Det er jo bare søtt da. Iskald beregning btw. Visste du på forhånd at jeg kom til å være minst like betatt av deg også? :love:

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias fordi det ligger i nordlendingenes natur å overdrive. :p

¡Upassende innhold!

Haha, nei. Det var jeg så overbevist om at aldri kom til å skje, at jeg ikke engang håpet på det. Målet mitt var å få snakke med deg én gang, og så skulle jeg leve i lykken resten av livet mitt.

• Liker 1
Skrevet

Banner nordlendingen min for å overdrive. Søtt. :wee:

Og så banner jeg deg igjen for å undervurdere deg selv. Så fantastisk som du er, skulle det bare mangle at jeg fikk følelser for deg. :love:

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias for at det er litt fristende, men for øyeblikket tenker jeg å bare ligge i senga og loke til jeg blir sulten nok til å stå opp. Om jeg overvinner latskapen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...