Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:18 Skrevet tirsdag kl 18:18 Banner SprengeMobil for det ser vi også.
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 18:31 Skrevet tirsdag kl 18:31 Banner Ciaran og Ciara for å bli sidestarterkonge og sidestarterdronning av side 10966. Gratulerer! 1 1
N-4K0 Skrevet tirsdag kl 19:15 Skrevet tirsdag kl 19:15 Banner 75 for ta deg en pannekake på Mallorca
75192 Skrevet tirsdag kl 19:37 Skrevet tirsdag kl 19:37 Banner n4k han svein er det kongen av mallorca
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 20:44 Skrevet tirsdag kl 20:44 Banner 75192 for å kalle meg "regelkongen av Mallorca". 1
N-4K0 Skrevet tirsdag kl 21:01 Skrevet tirsdag kl 21:01 Banner Spre for "regelkongen" fikk meg til å tenke på "rekekongen" som minnet meg på at reker og egg er godt
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 23:08 Skrevet tirsdag kl 23:08 Banner N-4K0 for vi liker også reker og egg.😋😋
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 23:42 Skrevet tirsdag kl 23:42 Banner Ciaran og Ciara for jeg sier også at reker og egg er godt!
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 02:10 Skrevet onsdag kl 02:10 Banner SprengeMobil for vi liker også egg på røykelaks og røykeørret.
SprengeMobil Skrevet onsdag kl 04:53 Skrevet onsdag kl 04:53 Banner Ciaran og Ciara for å få meg til å tenke på den gangen TheDark ramset opp alle typer ost og pålegg i august 2019. TheDarkSycamore - SCM skrev (På 10.8.2019 den 4.04): Stemmer det, Frode er faktisk mitt ordentlige navn. Banner Spre-M for å informere Jo-KN om Metallica. PS: Jeg la merke til at dere to Jo-KN og Spre-M la Hell_Frode (gammle brukeren min) som venn. Hva er greia med det, når jeg ikke bruker den brukeren!! Så jeg ordnet dete begge som venn på TheD brukeren min. :yeS: PPS: Ost og leverpostei i lag på brødskiva er rå godt. PPPS: Ost og sjokoladepålegg i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPS: Ost og bringebærsyltetøy i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPS: Ost og honning i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPS: Ost og jordbærsyltetøy i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPS: Ost og kaviar i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPS: Ost og skinke i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPPS: Ost og røvinsnabb i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPPPS: Ost og agurk i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPPPPS: Ost og servelat i lag på brødskiva er også rå godt. TheDarkSycamore - SCM skrev (På 10.8.2019 den 5.00): Banner Spre-M for at jeg trodde du lå og sov. PS: Ost og leverpostei i lag på brødskiva er rå godt. PPS: Ost og sjokoladepålegg i lag på brødskiva er også rå godt. PPPS: Ost og bringebærsyltetøy i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPS: Ost og honning i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPS: Ost og jordbærsyltetøy i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPS: Ost og kaviar i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPS: Ost og skinke i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPS: Ost og røvinsnabb i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPPS: Ost og agurk i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPPPS: Ost og servelat i lag på brødskiva er også rå godt. Da husker jeg TheDark satte verdensrekord i å bruke flest P-er på en og samme side i Bannetråden v3.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 06:38 Skrevet onsdag kl 06:38 (endret) Spre-M, banner deg for og mimre tilbake til gull alderen av Bannetråden v3. 🥴🥴 Endret onsdag kl 06:38 av TheDarkSycamore - SCM
75192 Skrevet onsdag kl 07:09 Skrevet onsdag kl 07:09 (endret) Banner @TheDarkSycamore - SCM nå mimre jeg virklig drikker 2 jule brus nå minrer jul ha ha har mange brus serisøs post de derre attpåtil Endret onsdag kl 07:24 av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 11:25 Skrevet onsdag kl 11:25 Banner 75192 for vi ser at du snakker om julebrus nå.
75192 Skrevet onsdag kl 13:16 Skrevet onsdag kl 13:16 (endret) Banner n4k om jule brus her se spoiler Spoiler Endret onsdag kl 13:27 av 75192
75192 Skrevet onsdag kl 17:05 Skrevet onsdag kl 17:05 Banner n4k for ikke greie holde sjeft ok ok velg 1 av 3 Spoiler 1 Spoiler 2 Spoiler 3
N-4K0 Skrevet onsdag kl 19:16 Skrevet onsdag kl 19:16 Banner 75 for det virket som spoileren var ment til meg, men ok, uansett, jeg velger 3
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 19:59 Skrevet onsdag kl 19:59 Banner N-4K0 for vi ser at luringen fra Fredrikstad prøver og lede deg på villspor her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå