Sviskepott Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Banner @75192 for det syns jeg høres fornuftig ut.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Banner Sviskepott for det er vi enige i. 1
N-4K0 Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Banner Cia for jeg haver beskuet denne serie som 75 benevner, The Walking Dead, dog jeg haver ei beskuet de senere sesonger.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar (endret) Banner N-4K0 for vi hadde en tendens å smugtitte på sånne serier da vi var 7-8 år gamle. Endret 12. februar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 1
N-4K0 Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Banner Cia for jeg må være så frekk at korrigere Dem - tendens, ikke tildens, sistnevnte er meg bekjent ikke et ord
Sviskepott Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Banner N-4 for å ha blitt den reneste korreksjonsmaskin her. 😕
N-4K0 Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar (endret) Banner frøken Pott for at irettesette meg 😢😔 Endret 12. februar av N-4K0 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Banner N-4K0 for vi så det nå, og nå har vi rettet det. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar CC, banner dere for og trimme tommelmusklene sine nå. 🥴🥴
Sviskepott Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Banner TDS for å få meg til å tenke på muskuløse, store tommelmuskler. 🤯
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Banner Sviskepott for vi sier at i morgen er det fredag. 2
75192 Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 timer siden): Banner N-4K0 for vi hadde en tendens å smugtitte på sånne serier da vi var 7-8 år gamle. banner CC likte dere det dere så Alien nå den fra 1979 første ALIEN filmen 😍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Banner 75192 for vi husker ikke så mye av den filmen. 1
75192 Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (42 minutter siden): Banner 75192 for vi husker ikke så mye av den filmen. banner CC er tv serie horror 😍😍😍😍
N-4K0 Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Banner 75 for jeg har ikke sett så mye av Alien, men jeg så den siste på kino, Alien: Romulus. 1
Sviskepott Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar ...og jeg så kun den første og det var mer enn nok = ALDRI MERE! 😭
N-4K0 Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Banner frøken Pott for at være et anti-skummelhetsmenneske, jeg forstår Dem godt, jeg er ingen fan av grøsser/horror-typen film heller, men jeg har inget imot at beskue filmer som har nogre skummelheter i seg 👻 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Banner N-4K0 for vi er ikke så interesserte i filmer.😉😉
Sviskepott Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Banner C&C for Ivo Caprinos "Reveenka" var skummel nok for meg i min barndom. "Fykteli kummel!" ...sa lille-rosina da hun var skjelvende ung.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå