N-4K0 Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Banner Cia for det er selvsagt lov i det minste er jeg ikke noe fan av måten " 😉 " ser ut i W11-versjon, mulig jeg prøver å få på plass W10-versjonen av emojis istedet.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Banner N-4K0 for vi har alltid vært svake for emojier. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar CC, banner dere for og geipe begge to. 🥴🥴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Banner TheDarkSycamore - SCM for vi bedriver vennskapelig geiping.😉😉
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar CC, banner dere for og bedrive med noe vennskapelig nå. 🥴🥴
75192 Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Banner mr brick @TheDarkSycamore - SCM han er vennskapelig nå å bruker nå. 🥴🥴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Banner N-4K0 for vi sier Another Brick In The Wall. 2
N-4K0 Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Banner Cia for god idé, den tenkte jeg ikke på vil dere ha en murstein i veggen deres eller?!?
Sviskepott Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar (endret) Banner N-4 for å tenke samme tanken om C&C: de er nok murere sånn egentlig av yrke. Endret 18. februar av Sviskepott 1
N-4K0 Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Banner frøken Pott for jeg tenker de som er av irsk avstamning må have harde skaller
Sviskepott Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Banner @N-4K0 tilbake for det tror jeg han har helt rett i...og i tillegg er de irsk-vakre slik jeg ser det. 💚💚 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Banner Sviskepott for vi håper alle har det fint i kveld.🥰🥰 1
SprengeMobil Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Banner Ciaran og Ciara for jeg håper også dere to har det fint i kveld. Akkurat nå sitter jeg og ser på Bodø/Glimt mot Inter i Champions League, første oppgjør i sluttspill-play-off. Bodø/Glimt💛 er favorittlaget mitt.💛 1
75192 Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Banner @SprengeMobil hurra https://vglive.vg.no/fotball/bodø-glimt-inter/735016/rapport
SprengeMobil Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar (endret) Banner han som tidligere het Jokingnutria for å si, Bodø/Glimt vant! 3-1! 💛💛💛 Endret 18. februar av SprengeMobil
Sviskepott Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Banner SM for å snakke om en helt ukjent figur. 😕 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Banner Sviskepott for vi synes at det er hyggelig og koselig å få besøk av SprengeMobil her.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Banner C&C for det har de helt rett i og er det ikke stjelt av noen, så kommer det/den tilbake igjen. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Banner Sviskepott for vi liker å få besøk her.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå