Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Banner N-4K0 for det håper vi også.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Nack, banner deg for og være den andre på denne siden i året 2026.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Nack, banner deg for og være både den andre og den fjerde på denne siden i 2026. 🥴🥴🥴
Sviskepott Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar (endret) Banner superraske TDS som sniker i køen for jeg er bare sånn listefyll i det nye året også og det er en helt grei jobb det. Godt nytt år alle sammen. Endret 1. januar av Sviskepott 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Skvis, jeg banner deg for jeg viste ikke at jeg het @N-4K0. 🤪😜😝 1
Sviskepott Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Banner lynet TDS for å smette innom når en aner fred og ingen nyttårsfare. 😛
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Skvis, banner deg for og endre sin forrige post. 🙃🙂 1
Sviskepott Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Korrigeringsbanner TDS for å påpeke fakta, men jeg må jo endre når alt endres rundt meg.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Skvis, banner deg for og snakke om ting rundt seg. 🥴🥴🥴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Banner TheDarkSycamore - SCM for vi synes det er viktig å snakke om de nære ting rundt oss.
N-4K0 Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Banner Cia for det var først på mandag 29. desember at jeg hørte fjorårets første fyrverkerismell, overraskende sent da en eller annen vanligvis fyrer av noe minst 2-3 dager tidligere.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:40 Skrevet torsdag kl 17:40 Banner N-4K0 for vi synes at det burde vært forbudt for privatpersoner å skyte opp fyrverkeri, for nyttårsaften er en av de dagene i året der folk drikker mest alkohol, og det blir som å gi eksplosiver til fulle folk. 2
N-4K0 Skrevet fredag kl 01:32 Skrevet fredag kl 01:32 Banner Cia for jeg er både enig og litt uenig, legger begrunnelse i spoiler pga. lengde. Spoiler Jeg er absolutt for reguleringer, f.eks. oppskyting i et begrenset tidsrom (eks. kl. 23-01 31. des/1. jan, evt. også 17-19 for ungenes del) i regi av kommunen, hvor fyrverkeriet håndteres av sertifiserte fagfolk, med muligheter for at vanlige folk kan slippe inn på området og delta med eget fyrverkeri, såfremt de beviselig er edru og tvinges til å bruke vernebriller. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 03:15 Skrevet fredag kl 03:15 Banner N-4K0 for vi mener at det du sier der også er en god løsning, for vi tenker at du er enig med oss i at alkohol og fyrverkeri ikke hører sammen.🤔🤔 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet fredag kl 05:13 Skrevet fredag kl 05:13 CC, banner dere for nå er jeg trøttere en trøttersen. 😴💤
75192 Skrevet fredag kl 11:26 Skrevet fredag kl 11:26 Banner @TheDarkSycamore - SCM syvsover Andersen å co 🤪🤪🤪🤪🤪 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 100% enig der 😁 10 fikk øye skader i år 😢 https://www.tv2.no/nyheter/ti-personer-fikk-oyeskader-fra-fyrverkeri/18424643 @N-4K0 enig med deg
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 13:10 Skrevet fredag kl 13:10 Banner 75192 for vi synes at fyrverkeri er skumle greier.😱😱
N-4K0 Skrevet fredag kl 15:43 Skrevet fredag kl 15:43 Banner Cia for alt kan være farlig, bilkjøring er potensielt livsfarlig og kan drepe utallige mennesker hvis bilen blir kjørt av noen som mangler kunnskaper og erfaring men jeg er enig i at fyrverkeri er potensielt farlig, og det er strengt tatt fullstendig unødvendig, særlig pga. frykten det utløser hos dyr og skadene det forårsaker hvert år pga. idioter som MÅ bruke fyrverkeri i fylla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå