Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Banner superraske TDS som sniker i køen for jeg er bare sånn listefyll i det nye året også og det er en helt grei jobb det.
                                                                     Godt nytt år alle sammen. :) 

Endret av Sviskepott
  • Hjerte 1
Skrevet

Banner Cia for det var først på mandag 29. desember at jeg hørte fjorårets første fyrverkerismell, overraskende sent da en eller annen vanligvis fyrer av noe minst 2-3 dager tidligere.

Skrevet

Banner Cia for jeg er både enig og litt uenig, legger begrunnelse i spoiler pga. lengde.

Spoiler

Jeg er absolutt for reguleringer, f.eks. oppskyting i et begrenset tidsrom (eks. kl. 23-01 31. des/1. jan, evt. også 17-19 for ungenes del) i regi av kommunen, hvor fyrverkeriet håndteres av sertifiserte fagfolk, med muligheter for at vanlige folk kan slippe inn på området og delta med eget fyrverkeri, såfremt de beviselig er edru og tvinges til å bruke vernebriller.

• Liker 1
Skrevet

Banner Cia for alt kan være farlig, bilkjøring er potensielt livsfarlig og kan drepe utallige mennesker hvis bilen blir kjørt av noen som mangler kunnskaper og erfaring ;) men jeg er enig i at fyrverkeri er potensielt farlig, og det er strengt tatt fullstendig unødvendig, særlig pga. frykten det utløser hos dyr og skadene det forårsaker hvert år pga. idioter som MÅ bruke fyrverkeri i fylla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...