Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (54 minutter siden):

Banner TheDarkSycamore-SCM for vi tenker at det bare er 75192 som har svaret på det.😉😉

CC, banner dere for jeg vet hva jeg streamte i går. 😌😌 Det er tydelig lett og se at det er lett kledde kvinner i min gårsdagens stream. 🤔🤔🤔

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Skrevet (endret)

Banne fri kommentar til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere fikk lov å se på lego bilder i dropboks min av meg, så dere er di eneste jeg har gitt lov å se på lego bilder jeg gjorde om til bedre bilder, men mapa er slettet jeg har ikke gjort svar har dere stjelt mappa bildene de er der ikke mere dere ville ikke svare gjør nå 😡

Endret av 75192
Skrevet (endret)
75192 skrev (1 time siden):

Banne fri kommentar til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere fikk lov å se på lego bilder i dropboks min av meg, så dere er di eneste jeg har gitt lov å se på lego bilder jeg gjorde om til bedre bilder, men mapa er slettet jeg har ikke gjort svar har dere stjelt mappa bildene de er der ikke mere dere ville ikke svare gjør nå 😡

Det der er ikke greit og anklage noen uten bevis. 😒😳 Jeg kan ikke tro at CC står bak det der, det tviler jeg på. 😌😏 CC er ikke så teknisk av dem, det vet vi begge.

Endret av TheDarkSycamore - SCM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...