Gå til innhold

Smårask på T610?


Anbefalte innlegg

Er på nippet til å bestille SE T610. Leser at mange er fornøyd med telefonen. Ja, enkelte skryter uhemmet!!

 

Allikevel sitter jeg med ett inntrykk at det er en del smårask på telefonen. Selv om T610 er billig i forhold til konkurrentene, forventer jeg skikkelig kvalitet for ca. 3500 kr.

 

Har vært litt uheldig med tidligere telefoner, så nå vil jeg ha en skikkelig uten noen form for humbug og tull.

 

Bør jeg vente å se om SE gjør forbedringer på T610 eller er det bare meg som er for skeptisk.

 

Ønsker gjerne svar fra både fornøyde og mindre fornøyde eiere av T610 :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde ikke vente.... Det kommer alltid noe som er verdt å vente på, så da blir du bare gående uten telefon.

 

Jeg hadde T610, men solgte den. Grunnen var enkel... Jeg så ikke displayet i sterkt lys utendørs. Nå er det slik at jeg faktisk tilbringer en del tid utendørs, og er abhengig av å kunne se hvem som ringer før jeg svarer + at det er greit å se hva man skriver i sms... Likevel, var jeg hakasleppende beundrende over kvaliteten på telefonen. Den er tung og fin i alimuminiums-finish... og innendørs er skjermen nydelig å se på...

Jeg hadde den i 2 uker før jeg solgte den, og jeg hadde enda ikke kommet meg gjennom alle finessene på telefonen. Den er rett og slett gøyal å bruke, med bedre navigering enn noen nokia! :yes:

 

Nå vet du hva jeg synes i alle fall :wink:

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt min set610. Vet at solyset er plagsomt for enkelte og det er ikke noe galt i det, men det er opp til hver enkelt. For meg er den helt ok i solyset, med tanke på at det ikke oser av kvalitet i solyset fra andre telefoner heller (da i samme prisklasse + kvalitet utstyr etc)

 

go 4 it!

Lenke til kommentar

Hvis du har det sånn at du absolutt må ha ny telefon før sommeren er omme vil jeg anbefale deg å vente. T610i kommer sikkert utover høsten/vinteren, da nye modeller blir sluppet ut. Både siemens, sony ericsson, samsung og antagelig nokia kommer med utrolig mye spennende i form av henholdsvis P810, SX1 og SGH-P400 (ikke sikkert denne kommer til norge med det første).

 

Hvis du vil ha telefon nå anbefaler jeg absolutt T610, som jeg har hvert meget fornøyd med nå i litt over en uke. Ser allerede svakheter som dårlig skjerm i sollys og lite minne. spesielt sistnevnte er veldig opp til deg om det betyr så mye. For meg betyr det at jeg hverken kan ha så mange bilder, layouter eller spill som jeg skulle ønske - men det er langt i fra alle som ser på det som ett problem. Vi må jo også huske at dette er en buisness telefon i høy grad - og da betyr ikke minne så veldig mye. Lykke til uansett om du kjøper nå eller venter, som sagt anbfaler jeg absolutt å vente - er du heldig får du deg en T610i om en stund :)

Lenke til kommentar

T610 er kvalitets-telefon nr. 1! Svak i sollys, men det går greit. Litt opp til person til person, men for meg går det helt greit. Testene taler for seg selv.

 

:woot:

 

Det med i-versjon er det bare å glemme. Rotløse rykter, som molna sier, og ikke noe sikre greier. Som nevnt før, hva er det å forbedre?

 

Kanskje videoinnspilling? Det er vel det eneste.

Lenke til kommentar

Sant som det skrives at jeg ikke kan gå i all evighet og vente på noe bedre, det vil jo stadig dykke opp nye telefoner.

 

T610 er bestilt hos Siba...så krysser jeg fingrene for at jeg blir fornøyd. Det meste skulle vel tilsi det :smile:

 

Takk for svarene :smile:

Lenke til kommentar

P800.. Den har alt dåke manglar på T610.. Utan om video opptak... Men det er det folk som held på med å programere. Kven treng T610i. P800 er betre uansett. Så mykje minne du vil. Nest best uteskjerm hjå ITavisen.

 

Einaste er at den er svindyr. Men ingen kan komme å sei at T610 er kvalitets telefon nr 1. Den må nok sjå seg slått av P800. Kanskje fleire (Les qTech 7070)

Lenke til kommentar
det var vel i grunnen MSN som skulle integreres i t610i mobben tror jeg..

 

var noe med tekstmerker på servicemenyen, at det stod noe msn greier der..

 

er ikke helt sikker.. :shrug:

 

Det er allerede integrert i telefoner som selges i usa (AOL messenger). Mobil operatørene i europa har fått fjernet denne funksjonaliteten fordi de er redde for SMS inntjeningen sin :grumpy: . derfor er det textlabels i service menyen på t610

 

sjekk her http://www.aim.com/wireless/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...