Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter som bare er ute etter sex. Kvinnene sin feil?


Gjest Lillemeg

Anbefalte innlegg

Gjest Lillemeg

" Er det slik at noen gutter bare er ute etter sex og ikke forhold? Eller er det faktisk slik at de bare ikke har truffet den de føler passer dem godt?"

 

Synes selv det virker som noen gutter bare tenker på sex. Ville de forandret seg om de traff en perfekt nok kvinne? La oss f.eks si en gutt som bare ville ha sex traff en fantastisk vakker kvinne, med gode kvaliteter vil han da binde seg?

 

Er det kvinnene som ikke er gode nok som skylder at noen gutter bare er interessert i sex?

 

 

Mvh Lille meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan ha noe med at hele samfunnet spiller på sex, samtidig som vi (gutter) er hardbarka programmert å spre genene våres til alle som ser ok ut. Dette samtidig som at 90% av alle jenter jeg har møtt er ekstremt kjedelig og uinteressante, gjør så sex og kun sex er ganske aktuelt for mange, skulle jeg tro.

Endret av PaperWalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig med PaperWalls, visstnok er gutter/menn genetisk mer interessert i sex fordi det koster oss så lite å spre genene til mange jenter/kvinner om en ser kynisk på det. Om en tar dette og legger på stereotypen av menn som sekxfokuserte og samfunnets fokus på sex, så blir nok en god del rimelig giret på å bare ha sex uten å binde seg ja.

Men, siden følelser er en lik finurlig ting, så vil nok en del binde seg dersom de ser at "Wow, denne jenta var utrolig flott og passer meg mentalt!".

 

Aner ikke hvor utbredt det er at gutter/menn kun har som mål å jakte kvinnetruser, er fortsatt sammen med første kjæresten min :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Lillemeg

TS her

 

Men da har vi skjønt det. Saken er at jeg føler i alle fall at flere gutter ikke lar jentene få vise hvor bra "kjæreste materiale" de er, fordi gutten som regel vil en ting med en gang.

 

Mange av mine over "gjennomsnittet" fine venninner inkludert meg selv, får aldri vist oss skikkelig da guttene med en gang tenker sex når de møter oss. Hvis vi unngår å ligge med dem går dem videre, men dersom man ligger med dem er de i alle fall ikke interessert lenger.

 

Sikkert litt frekt å si dette, men føler de damene som virkelig har utseende med seg blir mer sett på som "hun vil jeg bare ha sex med" i forhold til vanlig gjennomsnittlige søte kvinner.

 

Noe vi har missfortstått? :blush:

 

(Var ikke meningen å skyte på meg utseende her)

Lenke til kommentar

Jeg kan bare snakke for meg selv såklart, men jeg mener at om de går videre så raskt er det uasnett ikke verdt det. Det er selvsagt en helt individuel sak hva man har som kriterier for å ha sex med noen, men personlig ville mener jeg at jeg bør kjenne en jente litt over middels godt før sex hadde vært aktuelt. Det mange gutter som ønsker uforpliktende sex kan være "redd" for er at man skal havne i "vennefellen" om de investerer tid i å bli kjent med jenten og dette er vel kanskje berettiget.

 

Selvsagt blir de som har utseendet med seg mer attraktiv som sexpartner-emne enn de som er mer søt og har et helt greit utseende! Når en ikke tar med personligheten (hvilket en ikke kan før man kjenner hverandre) så er det jo kun utseende som ligger til grunn for hva man synes om en person.

 

Ikke noe problem å vurdere seg selv som over gjennomsnittet pen, det kalles oppriktighet ;)

 

Noen jenter er mindre pen for å si det slik og vurderes av svært få (les; "ingen") gutter/menn som potensielle sexpartnere eller kjæresteemner, andre jenter/kvinner er heldigere og er tiltrekkende.

Lenke til kommentar

For å oppsummere hva over 90% av verdens menn stort sett bruker hjernekapasiteten sin på:

 

- penisen sin og dens behov

- hvilke hunkjønn som ville vært bra å ha sex med

- hvordan få mest mulig penger for minst mulig arbeid

- spise mat, drikke alkohol og hvile

- være bedre enn andre menn i noe viktig

- musklene sine

 

Glad jeg er blant de 10 % som kan bruke hjernekapasiteten min til vesentlig mer enn det, selv om 2-3 av punktene selvsagt får en viss andel av den kapasiteten.

Endret av Sapere_aude
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Alle gutter er forskjellig, og det er noe du bør ta hensyn til.

 

Hvis du er i alderen 18 +/- er det ikke så rart at de kun vil ha sex. Dette gjør forøvrig menn som også er mye eldre.

Gutter som bare vil tøffe seg for vennene, eller synes de får damer lett, vil kanskje ikke legge så mye i et forhold. Mentalt er de vel mest innstilt på å finne drømmedama når de er godt oppe i 20-årene, ikke før. I mellomtiden: ungkarslivet.

 

På den andre siden har du guttene som ikke er slik. De vil kanskje binde seg mer når de finner en dame. Kanksje det er populært å ha dame i gjengen hans, eller så er han ikke så god med damer og tar den første han ser.

 

Felles for disse to gruppene er at de vil ha sex. Gutter liker sex(samme gjør jenter også).

 

Det handler ikke noe om hvor god du er for gutten. Heller ikke utseende. Det er da bedre å skryte av å ha en fin enn en stygg kjæreste? Om vi ikke hadde vært påvirket av media og venner, tror jeg nok vi hadde oppført oss litt annerledes

Lenke til kommentar

For å oppsummere hva over 90% av verdens menn stort sett bruker hjernekapasiteten sin på:

 

- penisen sin og dens behov

- hvilke hunkjønn som ville vært bra å ha sex med

- hvordan få mest mulig penger for minst mulig arbeid

- spise mat, drikke alkohol og hvile

- være bedre enn andre menn i noe viktig

- musklene sine

 

Glad jeg er blant de 10 % som kan bruke hjernekapasiteten min til vesentlig mer enn det, selv 2-3 av punktene selvsagt får en viss andel av den kapasiteten.

Ingen har sagt at du bare bruker hjernekapasiteten din til de punktene og at du dermed ikke kan bruke den på noe annet.

Lenke til kommentar

For å oppsummere hva over 90% av verdens menn stort sett bruker hjernekapasiteten sin på:

 

- penisen sin og dens behov

- hvilke hunkjønn som ville vært bra å ha sex med

- hvordan få mest mulig penger for minst mulig arbeid

- spise mat, drikke alkohol og hvile

- være bedre enn andre menn i noe viktig

- musklene sine

 

syns vel egentlig dette oppsummerte det meste :p

Endret av kammizez
Lenke til kommentar

Det er kommet en del gode svar, men prøver meg allikevel.

 

" Er det slik at noen gutter bare er ute etter sex og ikke forhold? Eller er det faktisk slik at de bare ikke har truffet den de føler passer dem godt?"

 

Synes selv det virker som noen gutter bare tenker på sex. Ville de forandret seg om de traff en perfekt nok kvinne? La oss f.eks si en gutt som bare ville ha sex traff en fantastisk vakker kvinne, med gode kvaliteter vil han da binde seg?

 

Er det kvinnene som ikke er gode nok som skylder at noen gutter bare er interessert i sex?

 

 

Mvh Lille meg :)

 

De fleste gutter vil nok være i et forhold med ei jente de er veldig forelsket i. Alle gutter er selvfølgelig ikke like, og derfor er det nok noen som trives med å være single. Dra ut på byen i helgene og være en player generelt, men jeg tror flesteparten leter etter en fast partner. Hvis en gutt treffer ei jente som han synes er kjempepen, og jenta viser seg å ha en fantastisk personlighet også, da er saken klar. Så ja, tror gutter forandrer seg om de treffer en fantastisk jente som er interessert.

 

"Er det kvinnene som ikke er gode nok som skylder at noen gutter bare er interessert i sex? "

 

Ja, vil jeg påstå, om jeg forstod spørsmålet rett. Det er flere jenter jeg godt kunne hatt sex med, men ikke noe forhold siden vi ikke har så mye til felles. Eller at de ikke er pene nok. (ikke skyt meg). Noen jenter går det an å ha ONS med, men de har ikke det utseendet jeg er ute etter. (Dette kan selvfølgelig forandre seg etter at man blir kjent med hverandre)

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...