Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste kontakter andre gutter stadig


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er en gutt på 28 år og har fått meg kjæreste på 20 år. Vi har nå vært sammen i 4 mnd. Men reagerer litt på noen ting f.eks. at hun stadig tar kontakt med andre gutter veldig ofte(veldig mange) både nye og gamle kjenninger. Og grunn til at jeg begynte å reagere på dette har det kanskje noe med en episode som skjedde for litt siden. Det var en som er/var forelsket i henne som ringte midt på natta, og hun svarte telefon. Det ble snakk om "månen" at hun måtte gå ut og se på den. Det gjorde hu, og ble en stund vekk. Snakket med hun om det, og sa ifra at det ikke var noe særlig, i og med at hun heller ikke sa fra om at hun hadde ny kjæreste. "Måne" preik forbinder jeg litt med romantiske ting. Igjen senere når vi var på cruise, så fikk hun melding fra han her igjen. Glad hun er ærlig og sier det som det er. Hun fikk da melding slik "Tenker på deg iblandt, og håper du er lykkligst. Klem"

Reagerer litt nå siden vi har hatt en del nedgangsperioder, siden også planen om forlovelse er blitt satt til siden.

 

Er det jeg som reagerer feil eller har jeg rett i noe her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er opp i noe liggnede selv, og jeg reagerer på akkurat samme måte som deg, så jeg vil ikke si du reagerer feil. Jeg vet hvor forferdelig det er, men har desverre ikke noe godt svar på hva du kan gjøre ettersom jeg er i litt av samme smørja selv og ikke vet selv hvordan jeg skal få "rette" på dette.

Lenke til kommentar

Det er ikke galt å reagere slik, men du må samtidig passe deg for fellen å bli mistenksom for den minste ting. Det finnes ikke en ting som er mer ødeleggende for et forhold enn at den andre er sykelig sjalu.

 

Du må finne ut av hvor grensen går, det blir vanskelig for oss å svare på. Hvis hun var hypersosial med mange venner før dere ble sammen kan du ikke forvente at hun endrer seg nå som hun er sammen med deg. Det er vikig at du kommunisere med henne. Samtidig må du ikke bli sytete. Da mister hun interessen for deg.

 

Jeg har en leveregel når det gjelder utro jenter: Det finnes ikke den ting du kan gjøre for å unngå at hun er utro. Vil hun være utro så finner hun en måte å gjøre det på. Det er ikke du som er problemet hvis hun er utro, det er hun som er problemet. Hvis du prøver å sette begrensninger for å hindre i å være utro vil det bare slå tilbake på deg selv.

 

Ellers så er jeg veldig skeptisk til så unge jenter. De er veldig vennestyrt, selvsentrerte, umodne som kjærester og skifter ofte meninger. Mange (både gutter og jenter) må rase fra seg litt før de faller på plass som mennesker. (beklager til dere som er denne alderen, men når dere blir så gammel som meg og TS så ser dere hva jeg mener)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sykelig sjalu. Men mener det at hvis det er vanskelig for henne og sette foten ned for andre som liker henne, så åpner hun for dem at hun er interresert tilbake. Man sender ikke "klissete" meldinger til folk som er i forhold. Jeg godtar at hun er god venn med eksen sin og andre kamerater... Ikke noe problem, men når sånne ting dukker opp så blir man litt irritert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...