Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

mc lappen og traktorlappen

Hååkon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heei!

Vi og gutta har tenkt å kjøre Lett motorsykkel på sommeren og ATV på vinteren. Vi har kommet fram til at det blir utroig mye penger, vi kom til hele 84000 tusen kroner. er det noe pakke hvor vi får det billigere.

Vi har regnet slik:

Firehjuling: 25000 kr

Lett motorsykkel: 30000 kr

Lett lappen: 15000 kr

Traktorlappen: 9000 kr

Diverse: 5000 kr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heei!

Vi og gutta har tenkt å kjøre Lett motorsykkel på sommeren og ATV på vinteren. Vi har kommet fram til at det blir utroig mye penger, vi kom til hele 84000 tusen kroner. er det noe pakke hvor vi får det billigere.

Vi har regnet slik:

Firehjuling: 25000 kr

Lett motorsykkel: 30000 kr

Lett lappen: 15000 kr

Traktorlappen: 9000 kr

Diverse: 5000 kr

Hei!

Jeg vet ikke helt hvor mange dere er, men hvis dere skal handle hos forhandler kan dere prøve å spørre om en "grupperabatt", men firhjuling koster vel gjerne litt mer nytt. Men motorsykkel er jo mulig å få nytt litt avhengig av merke osv. Og er du sikker på at lett lappen koster så mye som 15000? Har ikke tatt lett lappen selv, men jeg tok mellomtung, noe som koster det samme som tung og jeg betalte litt over 9000 med alt til kjøreskole, teoriprøve og oppkjøring.

Skrevet (endret)

Koster 15 ca for lett lappen ja! Jeg har hittil betalt ca 9000. Har igjen 1 eller 2 veiledningstimer, sikkerhets kurs på vei og oppkjøring. Så blir rundt 15000.

Endret av mwftw
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...