Gå til innhold

Final Fantasy X-tråden


VTW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker jeg ikke feil så tok det meg akkurat 220 timer å fullføre spillet etter å ha respecca hele talentbrettet med alt max. Spørs om jeg får tid til å gjøre det igjen... Særlig monster hunter-greiene tok tid husker jeg!!

 

Men med tanke på cutscenes som idag fortsatt er imponerende på ps2, bare i HD på en tv som er litt større enn den jeg hadde da gir meg gåsehud.

 

220 timer er ikke dårlig med max stats,DA,penance,ultimate armors,monster capturing,BB,CW,arena creations osv.

Meg selv ligger jeg på 190timer nå og jeg har enna ikke fått gjort alt jeg vil

ting som gjenstår,999 kills på alle,alle OD modesa,Ribbon på alle 7 charsa med andre ultimate stats,farming til max money som er 9999999gil,AP trick don tonberry eller king cactuar,farming av alle att spheres,DY farming,DA,penance,monster arena creations,original creations,nemesis.og 99 warp sheres i Omega ruins som man har 1/240 sjangs og åpne alle 12 uten og få battle.

Nok av og gjøre.Men gleder meg uansett til FFX relansering på ps3,selv om jeg spiller FFX på min ps3 nå:p

 

Det var monster capture og arena creation som tok tid. Men Penance, noen av optional bosses og diverse dark aeons tok også mye tid. Fy f.. til Dark Yojimbo og Dark hva-det-nå-var Sisters...

 

Jeg fylte ikke opp med max gil og heller ikke 99 av absoultt alt så der tar du meg når du er ferdig :tease:

 

Ser frem til å se alt i HD, men disse cutscenene gleder jeg meg ekstra masse til (memories ahoy):

 

Lenke til kommentar

Creme de la creme!

 

FF X er ett av de bedre utgivelsene i FF serien, om ikke det beste. Ser det er fler som har grinda i det uendelige her, ikke dårlig. La ned noen timer i det spillet her ja.. Spillet kan kanskje skryte på seg av å ha det beste 'mini gamet' også, Blitz Ball. Syns det var en fin avveksling til historien, passe engasjerende og morsomt innimellom.. i motsetning til kortspillet i VIII feks. Ikke minst er det endel fete Aeons i dette spillet.. pluss Dark Aeons (og Penance) som var god utfordring om man ikke bare gav litt penger til Yojimbo ;) Arena er noe dritt uansett åssen man vrir og vender på det! Spillet har rett og slett mye å by på for de som gidder. Fikk gjort det meste, utenom max Gil, Arena og ett par Ribbons (som følge av Arena). Ett stort pluss er også at Auron er barsk manne-mann, i motsetning til endel andre karakter man finner i FF spill hehe.

 

Er bare redd jeg er oppslukt i Diablo3 når dette kommer ut. Litt for mange spill rundt hjørnet nå føler jeg, og spilletiden har gått drastisk ned med åra.

Lenke til kommentar

Creme de la creme!

 

FF X er ett av de bedre utgivelsene i FF serien, om ikke det beste. Ser det er fler som har grinda i det uendelige her, ikke dårlig. La ned noen timer i det spillet her ja.. Spillet kan kanskje skryte på seg av å ha det beste 'mini gamet' også, Blitz Ball. Syns det var en fin avveksling til historien, passe engasjerende og morsomt innimellom.. i motsetning til kortspillet i VIII feks. Ikke minst er det endel fete Aeons i dette spillet.. pluss Dark Aeons (og Penance) som var god utfordring om man ikke bare gav litt penger til Yojimbo ;) Arena er noe dritt uansett åssen man vrir og vender på det! Spillet har rett og slett mye å by på for de som gidder. Fikk gjort det meste, utenom max Gil, Arena og ett par Ribbons (som følge av Arena). Ett stort pluss er også at Auron er barsk manne-mann, i motsetning til endel andre karakter man finner i FF spill hehe.

 

Er bare redd jeg er oppslukt i Diablo3 når dette kommer ut. Litt for mange spill rundt hjørnet nå føler jeg, og spilletiden har gått drastisk ned med åra.

 

Jeg synes ikke akkurat Arena er noe dritt jeg,vanskelig bosser som man kan ta,eneste som er litt kjipt er og farme for att spheres.

Jeg har faktisk planer om og lage DA armor med ribbon for alle,det vil si 693 dark matters.

Jeg synes Blitzball er ganske ok minigame,jeg ga opp det etter jeg fikk jupiter sigil og WC til Wakka.

trur nesten yndlings aoen min i FFX er bahamut,selv om han ikke gjør best damage,men han har en syk Overdrive,mega flare,ganske fet og kjent fra FF spill.

Selv om jeg har passe penger har jeg ikke planer om og cheape DA og Penance med Zanmato,det er lame.

 

Kan bli ganske fett og Dream Zanarkand i hd.

tipper jeg ligger godt over 300hours etter jeg har gjort alt jeg vil i FFX,og få alle Overdrive modesa tar sin tid,da jeg trur det er omtrent 16 av de til hver char,og trur man må gjøre hver av de en del ganger,noe kommer til og hate trur jeg er og få de 99 warp sphersa og få all 12 chests i riktig rekkelfølge.

 

Driver og farmer Kottos nå,holder på og drepe han med Kimahri,Yuna og Lu,alle gjør max damage utenom lulu i physical.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...