Gå til innhold

"Gammel" harddisk i ny PC?


Anderspr0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viktigste er nettverks driveren, sånn at du får internett og kan laste ned alle de andre. Men er alltids kjekt å laste ned de nyeste driverene på forhånd på en minnepenn for så å ta alle på en gang (diverse til hovedkort er de viktigste i første omgang).

 

 

Nettverksdriveren uten nett? Hvordan da? ;b Må jeg installere alt manuelt? Hovedkort, prosessor, harddisker, CD-rom, skjermkort ol.?

Lenke til kommentar

FØR du formaterer og alt dette fine så legger du driveren inn på en USB minnepinne som du senere putter inn i PC'en igjen og installerer fra den. Hvis du finner ut hvilket hovedkort du har så kan jeg sikkert finne frem noen drivere til deg.

 

 

Produkter:

 

1 STK 513219 ASUS P7P55D-E, Socket-1156

ATX, P55, DDR3, 2xPCIe(2.0)x16, GbLAN, SATA 6Gb/s, USB 3.0

 

1 STK 352067 Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB, CL9

Kit w/two matched ValueRAM 2GB DDR3

 

1 STK 604498 Intel Core™ i5 Quad Processor i5-760

Quad Core, 2.80Ghz, Socket 1156, 8MB, 95W, Boxed w/fan

 

1 STK 579053 XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5

PCI-Express 2.0, "XXX", 2xDVI-I, HDMI, DisplayPort, 875MHz

 

 

Dette er hva jeg har bestilt, resten har jeg liggende.

Bruker jeg enhetsbehandligen for å installere driverne, eller må jeg søke manuelt og laste ned på nett?

Lenke til kommentar

Søk opp manuelt på nettet. Gå på ASUS sine hjemmesider (support) og finn hovedkortet ditt. Last ned de nødvendige driverene.

Ville også gått inn på AMD sine sider og lastet ned nyeste driver til grafikkortet (Catalyst Control Center).

 

EDIT:

http://support.asus....SLanguage=en-us

her finner du driverene til hovedkortet.

 

Burde vel legge til, du får med en CD med alle driverene du trenger, men de er ikke alltid oppdaterte, derfor det er "enklere" å laste ned. Så hvis du føler at dette blir vanskelig så kan du alltids bruke CD'en som følger med hovedkortet når du får det.

Endret av Flux1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...