faaeri Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Til helgen blir det fototreff for Akam-leserne i Trondheim. Les mer
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Do'h! Jeg som reiser fra byen for å jobbe i helga da. >.<
Sille Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Do'h! Jeg som reiser fra byen for å jobbe i helga da. >.< Men sjansen byr seg nok snart igjen. Vi har drevet med fototreff hver måned i flere år nå, og trondheim er vel den mest aktive gjengen her inne. Vi pleier vanligvis å ha treff første lørdag i hver måned, denne gangen ble det ett unntak fra regelen.
Epp Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Ser på yr.no at det er meldt rundt -10C i morgen, så godt med klær. Skal ble gøy å se hvordan kameraet liker temperaturen.
tomsi42 Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Ser på yr.no at det er meldt rundt -10C i morgen, så godt med klær. Skal ble gøy å se hvordan kameraet liker temperaturen. -10C går bra. -15C bør også gå bra. -20C, å kan det hende at noen kameraer sliter. Bare pass på å ha fullladet batteri. Og har du flere, så legg reservene i innerlomma, slik at de holder seg varme.
Ratleto Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Jepp, -10 går nok greit. Mitt 30D sliter først ved -27 eller -28. Lukkeren fungerer, men skjermen blir helt sirup. Håper mange møter i morra! Selv vet jeg ikke enda om jeg får det til. Mistenker forkjølelse på gang her. Men det er i alle fall ikke lenge til neste treff, som blir lørdag 4. desember.
Ratleto Skrevet 20. november 2010 Skrevet 20. november 2010 Da er treffet over for denne gang. Kom 4 nye idag, og det var hyggelig. Minner om neste treff, allerede lørdag 4. desember (som er første lørdag i måneden, da vl PLEIER å ha treff, dette var jo utsatt). Link til bildene fra treffet.
Anbefalte innlegg