Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker på om jeg skal prøve meg på venninne - tolke signaler


Anbefalte innlegg

hei:)jeg og en venninde har blitt ganske gode venner for tiden, jeg er litt gira, det virker det som ho er også. så i går i går sendte jeg en søt natta melding etter vi hadde vært hos ho og bare kosa oss og sett på tv og slappet av, hvor det stod:

 

"jeg ville bare si at jeg jeg har det veldig koselig når jeg er med deg og jeg blir glad når jeg ser deg :) natta, drøm søtt<3 "

 

fikk jo svar, der ho sa:

 

" så søtt:P koser meg veldig med deg også! :) natta, drøm søtt<3

 

jeg sendte jo den for å se hva ho svarer, og jeg har jo lyst til å prøve meg, men tror dere hun er litt gira ho også når jeg får et sånn svar ?:)

 

vil ikke ødlegge noe :) vil heller ha ho som venn enn og ikke ha ho livet i det heletatt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støtter Hestekølle (wow det hørtes rart ut), med at hun ser nok deg som en venn og ikke noe mer. Det at hun brukte ordet søt i den setningen/samhenget så vil jeg tolke deg som vennesonen.

Men om du er klar for å evt miste henne som venninne eller få henne som kjæreste så er det nesten opp til deg om du vil ta sjangsen eller ei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Støtter Hestekølle (wow det hørtes rart ut), med at hun ser nok deg som en venn og ikke noe mer. Det at hun brukte ordet søt i den setningen/samhenget så vil jeg tolke deg som vennesonen.

Men om du er klar for å evt miste henne som venninne eller få henne som kjæreste så er det nesten opp til deg om du vil ta sjangsen eller ei.

 

 

jaja er ikke lett-.-

Lenke til kommentar

jeg tolka ho ikke feil, men år alt kom til alt greide ho ikke, for ho er ikke over eksen sin.

 

noe jeg egentlig viste i og med at vi er gode venner. ho liker meg ganske godt, og liker å være med meg og at ho syntes jeg er en hærlig gutt...

men når det kom til stykke var ho ikke klar for noe forhold.

 

noe jeg syntes var rart, for ho sendte ikke ut de signalene. det meldinga var jo 1 tiende del av alt som har skjedd. burde kanskje gitt dere den lange historien, men da ville vel ingen lest den

Lenke til kommentar

Litt mer beskrivende emnetittel, takk :)

 

Har dere vært venner lenge? Jenter har en tendens til å putte gutter i "vennesonen" dersom du ikke handler fra omtrent første stund. For meg virker det som om hun bare ser på deg som en god venn, men det kan også virke som om noe har løsna hos henne for deg ;)

Flere jenter ahr fortalt meg at det er ikke noe som heter "vennefella".

Det de gjør er at de setter deg i vennesonen eller kjærestesonen nesten første gang de ser deg. Er du attraktiv, eller er du ikke.

Det er lite du kan gjøre for å endre på dette egenlig.

 

Jeg gjør i hvertfall dette selv. Første gang jeg møter noen så avgjør ejg innen et par minutter om det er en person jeg kunne tenkt meg å prøve meg på eller ikke. Er det kjæresteemne eller venn. Ganske overfladisk og slikt, men slik er nå det:)

 

Men tilbake til jenter, når de sier at "jeg vil ikke ødelegge vennskapet vårt" så betyr det "jeg er ikke tiltrukket av deg men vil ikke såre deg med å si det".

 

 

 

Men til TS: Om ting IKKE ble akward, så ville ejg bare fortsatt som før. HUn er ikke voer eksen, greit, men det komemr hun til å bli. Da er det greit å ha investert litt, og om du trives med henen så taper du ikke på det uansett. Enten fortsetter dere å være venner eller så blir dere kjærester. Ta det med ro og nyt livet;)

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...