Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Falskt kjærlighetsdikt fra kjæreste!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg ville gitt kompliment for et flott dikt dersom jeg likte det, men sagt ifra at jeg vet han fant det på nettet, men at jeg alikevell setter pris på innsatsen for å finne noe han trodde jeg ville likt, men igjen at jeg ikke setter pris på at han sa han hadde laget det selv.

Signerer.

 

Men jeg kan innrømme at jeg ble litt grinete engang kjæresten sendte meg et lite dikt fra en film vi synes er koselig, men jeg husket ikke at diktet var fra den aktuelle filmen, så jeg trodde han hadde laget det selv. Når jeg skulle fortelle han at jeg synes det var så fint og flott sa han at det var fra filmen.. Da ble jeg faktisk grinete. :D

 

Herregud, jeg er urasjonell til tider! :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Send et dikt tilbake til han som du har tatt fra samme forfatter. Si så att du fant diktet på internt siden du ikke er så flink som kjæresten din til å dikte, fortell han også navne på forfatteren. Nevn så at du likte diktet så godt at nå har du satt deg ned for å nyte resten av diktene til forfatteren.

Lenke til kommentar

Send et dikt tilbake til han som du har tatt fra samme forfatter. Si så att du fant diktet på internt siden du ikke er så flink som kjæresten din til å dikte, fortell han også navne på forfatteren. Nevn så at du likte diktet så godt at nå har du satt deg ned for å nyte resten av diktene til forfatteren.

 

Kan jo bare si at hun ble verdensmester i synkronsvømming. Like sansynlig :thumbup:

Lenke til kommentar

Ville bare skrevet "ja, du er kjempeflink ;)" og ikke tenkt noe mer over det. Men det er kanskje bare fordi jeg er vant til å ha en fleipete tone med folk og ikke tar alt så alvorlig..

 

For alt du vet tenker han at du selvfølgelig skjønner at han bare tuller om at han har skrevet det selv.

Lenke til kommentar

Det er veldig interessant å se hvordan den eneste forklaringen på at man ikke liker løgnere, er at man er jente. Er det da slik at det ligger ekstra mye moralsk bevissthet i X-kromosomet? For det må da vitterlig være medfødt, og sånn sett er vi sjanseløse mot vår naturlige og høyst primitive, sterke moralske overbevisning. Eller har det kanskje noe med melkekjertlene våre å gjøre? Er det i puppene dette sitter?

Lenke til kommentar

"Bare lat som ingenting å si diktet var fint"... Herregud!

 

Kjæresten din høres ut som en mongo, sorry at jeg sier det.

 

Hvis jeg hadde lyst til å sende et fint dikt til dama mi og jeg hadde utgitt meg for å være forfatteren hadde jeg vært en taper. Det hadde dama mi og syns.

Hadde hun ikke nevnt at hun visste at det ikke var meg som hadde skrevet diktet, hadde jeg egentlig blitt skuffet. Trodde da virkelig at vi var mer voksne og åpne enn som så.

 

Vet ikke hvorfor dette engasjerte meg, er ikke meningen å tråkke noen på tærne :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Det er veldig interessant å se hvordan den eneste forklaringen på at man ikke liker løgnere, er at man er jente. Er det da slik at det ligger ekstra mye moralsk bevissthet i X-kromosomet? For det må da vitterlig være medfødt, og sånn sett er vi sjanseløse mot vår naturlige og høyst primitive, sterke moralske overbevisning. Eller har det kanskje noe med melkekjertlene våre å gjøre? Er det i puppene dette sitter?

 

Du er vel bare mer tilbøyelig for følelsene dine, og handler derfor irrasjonelt i visse sammenhenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...