Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pioneer CD-spiller tar CD sjeldent...

MilKman'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei

Jeg har en Pioneer deh-2030r arc MOSFET 45w x4 CD-spiller i bilen min (Toyota Carine E XLi).

Problemet er at når jeg putter inni en CD, så går den ikke inn. Hvis jeg dytter den halvveis inn og skrur på tenninga spytter spilleren bare CDen ut igjen.

Men etter en times tid med kjøring hender det heldigvis at den tar inn cden automatisk, men hvis jeg tar ut CDen etterpå for å f.eks skifte, så er ejg back to scrathc, altså at den ikke går inn.

Noen som har noen forslag? Håper dette var bra nok forklart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har garanti på den enda så ville jeg levert den inn. Husk at det også er 5 års reklamasjonsrett

Altså..

Dette er en bil som er kjøpt brukt ifra Kongsberg, og jeg har ikke anelse hvor spilleren er kjøpt hah

Så jeg tviler på at jeg kommer til å sende inn til no reparasjon eller for å få igjen penga etc

Skrevet

Hadde et lignende problem på en panasonic med at cd`n kom ut igjen når det kom strøm på den vd oppstart.... Er mest sannsynlig at strømmen er koblet litt feil.

Spilte forsåvidt normalt om man dyttet skiva inn igjen, men man måtte justere bass og diskant på nytt hver gang man slo på tenninga... ;)

Skrevet (endret)

Hadde et lignende problem på en panasonic med at cd`n kom ut igjen når det kom strøm på den vd oppstart.... Er mest sannsynlig at strømmen er koblet litt feil.

Spilte forsåvidt normalt om man dyttet skiva inn igjen, men man måtte justere bass og diskant på nytt hver gang man slo på tenninga... ;)

Innser at jeg har forklart litt dårlig ovenfor hah : p

Radio runker, og alt annet runker.

Det er bare at det ikke går ann å skifte "band" til CD, eller dytte CDen inn. Virker som om det kan være at det er for kaldt, rett og slett.

Håper du skjønner hva jeg meiner nå.: )

EDIT: Herregud... Radio *F*unker og alt annet *F*unker.

Endret av Ch : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...