Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beta weekend ? Dem sender ut General beta testing som vil si at du kan teste spillet til early access begynner.

 

Står klart og tydelig at jeg kan spille 11. Nov til 13. Nov 2011.

 

 

Hmm rart.. Dem sa no selv både på twitter og på forumet at det var vanlig beta invites dem sendte ut. Men uansett grats for invite :)

Lenke til kommentar

"You have been selected!"

 

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAABBAAAAAAAAAAAADABBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111

 

Eneste problemet jeg har er at jeg ikke kommer til å kunne spille før i morgen antagelig... tar jo litt tid å laste ned 25 gigabyte på en 0,54 megabyte (4mbit) linje.

 

Håper det ikke bare er i kveld de skal teste... det er vel i det minste hele helgen? Står at det er stress test.

 

Har vel ikke hjolpet så veldig mye om brodern og naboen fikk beta men ikke du :)

 

 

Det hadde iallfall vært muligheter for sneak peak :D

 

Hehe, exactly :D

 

Men nå er det omvendt... jeg har fått invite, og ingen av de har fått... så nå blir det fullt hus enten i kveld eller i morgen. Antagelig hele helgen, siden vi har en pakt om at alle skal få lov til å prøve seg dersom èn person kommer inn :)

Lenke til kommentar
Chris Collins: As Stephen updated earlier today, all EU #SWTOR invites, for this round, have been sent.

Har ingen side å vise til, men han som skrev det er å regne som en veldig sikker kilde.

 

Gratulerer Runinho! Om det er på en EU-konto så er det general-beta testing :) Så varer vel en god stund fremover.

 

Takk :thumbup:

 

Er EU, og jeg leser ingenting om weekend, og på schedule står det bare "In Progress", så jeg er stygt redd for at eventyret mitt starter en måned før jeg hadde tenkt meg, og at det er mange søvnløse netter i min nære fremtid... lurer på om jeg skal poppe bort i Kiwi og handle inn Burn med Kiwi-smak og Cola :dribble:

Lenke til kommentar

Mitt tips er heller å spille start planten til alle klassene så du kan gjøre deg opp en grei mening om de forskjellige, er så vannvittig kjedelig når du er level 20 og finner ut at Sith Warrior egentlig ikke var det jeg hadde håpet og trodd så du ender med å starte hel forfra igjen.

 

Vil bruke min BETA Weekend på å teste så mange klasser som overhode mulig, selv om jeg er innstilt på Sith Inquisitor Sorcerer ved release så kan mange ting forandre seg denne helga etter litt testing og erfaring med de forskjellige klassene. Trodde jo blant annet at Warrior i World of Warcraft var det som appellerte mest til meg, når level 40 og følte at Warrior var noe av det gråeste og kjedeligste av nesten alle klassene og endte til slutt opp med Mage som er den eneste klassen i World of Warcraft som appellerer til meg 100% og som jeg stort sett aldri går lei.

 

Og siden Sith Inquisitor Sorcerer er det nærmeste jeg kommer Mage i Old Republic så har jeg peilet meg inn på det, så får helga vise om det faktisk viser seg å være det som passer meg best.

Lenke til kommentar

Fremdeles usikker på om det er beta weekend eller general testing invite. Finner ikke noe sikker info noe sted.

 

Jeg er en altoholic, så for meg er det egentlig bare bra å få teste ut alle klasser før launch :)

 

Det første spillet lastet ned var klasse intro videoer... så nå sitter jeg og ser på de, med Bink Player :D

 

Og de er juicy... og begynner som alle Star Wars spill og filmer har gjort...

 

"A long time ago, in a galaxy far far away...

 

Prologue

THE BOUNTY HUNTER

 

THE GREAT HUNT begins. While the Sith Empire and the Galactic Republic scheme..."

 

Vel... skal ikke spoile noen :cool:

 

 

 

EDIT: YES, general testing invite... da er det bare å ta det med ro med å laste ned. Var redd weekend test nesten ville være over før jeg fikk sjans til å prøve, hehe.

Endret av Runinho
Lenke til kommentar

Lurer på når de dropper NDA jeg. Selv om jeg ikke kom inn i beta denne gangen heller, så hadde det vært trivelig å fått rikelig med info om klassene på forhånd.

 

Klassene er på ingen måte "ferdige". Du kan dog få en del innsikt inn i dem ved diverse nettsider som ikke bryr seg om NDA ;) som betacake f.eks. De har lister over abilities, kalkulatorer, og alt mulig rart.

Lenke til kommentar

Neida, klart de ikke er helt 100% ennå, men likevel. Mer info er alltid bra. Jada, man har da alltids betacake, alter swtor osv, men det blir ikke helt det samme som den gode flyten av info vi hadde fått hvis NDA hadde blitt fjernet :)

 

Men men, regner ikke med at det er lenge om å gjøre. Tviler på at de har NDA'en aktiv helt frem til launch.

Lenke til kommentar
How can you take part in this coming Beta Test Weekend? Well, for starters we are happy to announce that anyone who has signed up for our Game Testing Program prior to today, November 11th, will get invited! Invites will be sent in the coming weeks.
http://www.swtor.com/news/news-article/20111111-0

 

Woot!!! Var 100% innstilt på at jeg ikke fikk beta/betaweekend-key, så dette er jo bare toppers!! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...