Gå til innhold

Fox News - Et eksempel på hvor retarded amerikanere er?


Xarc

Anbefalte innlegg

Hvis du er en amerikaner som deler samme politiske syn som Bill O'Reily (og mange andre i Fox News) følger man et system som har gått ut på dato.

La meg gå igjennom hva som er feil med det utsagnet

 

1. Fox News politisk syn er ikke Bill O'Reily politisk syn. Fox News politisk syn varierer fra liberterianere som John Stossel og mer moderate kommentatorer som Juan Williams. At noen er enige i Fox News politiske syn betyr ikke at de er enig i Bill O'Reily politisk syn.

2. Problemet med Fox News er ikke budskapet som du stempler som utdatert, men hvordan de uttaler seg og triksene de bruker for å få støtte.

3. Selv om Bill O'Reily har noen ekstreme meninger, så er mange av meningene hans helt greie og det er ingenting galt i å mene dem.

4. Selv om noen har noen meninger du synes virkelig er på trynet betyr ikke at de aldri har noe bra å si.

 

Du må bli mer åpen og tolerant til andre meninger enn din egen. Nordmenn som deg gjør meg ganske irritert, men også glad for at slipper å bo sammen med slike intolerante folk.

 

Alle må få lov til å mene hva de vil, noe annet har jeg aldri påstått. Om det de mener er tulball, er en annen sak.

Alle må få lov til å mene hva de vil, men har de et annet politisk syn enn meg så er de idioter som ikke har noe bra å komme med. :sick:

 

La du merke til geipetegnet på slutten av setningen? Beklager hvis du er ekstremt hårsår.

Og hva skulle det bety? At du mener det nøyaktig motsatte? Tror ikke det nei.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg liker Bill O'Reily, og er en stor tilhenger av Glenn Beck. Jeg hører også på Rush Limbaugh når jeg ikke ser på Fox News. - Jeg er en liberalist, og å si at mitt system har gått ut på dato, er det mest latterlige angrepet på kapitalismen/liberalismen jeg har hørt!

 

Hva tror du Bill O'Reilly, Glenn Beck og Rush Limbaugh mener om narkotika?

 

Glenn Beck støtter legalisering av marihuana, Limbaugh og Bill, gjør ikke det

 

 

 

 

Hvorfor er dette relevant til om jeg har et meget likt politisk syn som dem?

Lenke til kommentar

Jeg liker Bill O'Reily, og er en stor tilhenger av Glenn Beck. Jeg hører også på Rush Limbaugh når jeg ikke ser på Fox News. - Jeg er en liberalist, og å si at mitt system har gått ut på dato, er det mest latterlige angrepet på kapitalismen/liberalismen jeg har hørt!

 

Enig, Glenn Beck har stor humorverdi. Problemet er at enkelte faktisk tror han, i likhet med Stephen Colbert, er seriøs.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg liker Bill O'Reily, og er en stor tilhenger av Glenn Beck. Jeg hører også på Rush Limbaugh når jeg ikke ser på Fox News. - Jeg er en liberalist, og å si at mitt system har gått ut på dato, er det mest latterlige angrepet på kapitalismen/liberalismen jeg har hørt!

 

Enig, Glenn Beck har stor humorverdi. Problemet er at enkelte faktisk tror han, i likhet med Stephen Colbert, er seriøs.

 

Eneste grunnen til å se på glenn beck er om du er en stor fan av Goodwins lov.

Lenke til kommentar

Jeg liker Bill O'Reily, og er en stor tilhenger av Glenn Beck. Jeg hører også på Rush Limbaugh når jeg ikke ser på Fox News. - Jeg er en liberalist, og å si at mitt system har gått ut på dato, er det mest latterlige angrepet på kapitalismen/liberalismen jeg har hørt!

 

Enig, Glenn Beck har stor humorverdi. Problemet er at enkelte faktisk tror han, i likhet med Stephen Colbert, er seriøs.

 

Eneste grunnen til å se på glenn beck er om du er en stor fan av Goodwins lov.

 

Kunne sagt det samme om NRK. Faktum er at det dreier seg om politiske syn, jeg kan gå rundt og hate VG og dagbladet for deres venstrevridde politikk, men da havner jeg fort på linje med dem som går rundt og skal gi fox news et dårlig ansikt.

 

Jeg kjenner vell ikke til noen aviser eller nyhetskilder som er totalt nøytrale, og bruker forøvrig drudgereport.com for å få med meg et større spekter, selv om denne siden også er relativt høyrevridd.

Lenke til kommentar

Jeg liker Bill O'Reily, og er en stor tilhenger av Glenn Beck. Jeg hører også på Rush Limbaugh når jeg ikke ser på Fox News. - Jeg er en liberalist, og å si at mitt system har gått ut på dato, er det mest latterlige angrepet på kapitalismen/liberalismen jeg har hørt!

 

Enig, Glenn Beck har stor humorverdi. Problemet er at enkelte faktisk tror han, i likhet med Stephen Colbert, er seriøs.

 

Eneste grunnen til å se på glenn beck er om du er en stor fan av Goodwins lov.

 

Kunne sagt det samme om NRK. Faktum er at det dreier seg om politiske syn, jeg kan gå rundt og hate VG og dagbladet for deres venstrevridde politikk, men da havner jeg fort på linje med dem som går rundt og skal gi fox news et dårlig ansikt.

 

Jeg kjenner vell ikke til noen aviser eller nyhetskilder som er totalt nøytrale, og bruker forøvrig drudgereport.com for å få med meg et større spekter, selv om denne siden også er relativt høyrevridd.

 

Hat er et ord som brukes altfor lett. Tror ikke du forstår innholdet i ordet. Forøvrig kan jeg lett forstå at du f.eks misliker Dagbladet pga overfokusering på kjendisstoff og den evige sex/puppefikseringen de har.

 

På samme måte kan du lett se at fox news overdriver så ekstremt at det blir komisk. Glenn Beck er jo deres fremste eksponent der.

Lenke til kommentar

 

Jeg liker Bill O'Reily, og er en stor tilhenger av Glenn Beck. Jeg hører også på Rush Limbaugh når jeg ikke ser på Fox News. - Jeg er en liberalist, og å si at mitt system har gått ut på dato, er det mest latterlige angrepet på kapitalismen/liberalismen jeg har hørt!

 

Enig, Glenn Beck har stor humorverdi. Problemet er at enkelte faktisk tror han, i likhet med Stephen Colbert, er seriøs.

 

Eneste grunnen til å se på glenn beck er om du er en stor fan av Goodwins lov.

 

Kunne sagt det samme om NRK. Faktum er at det dreier seg om politiske syn, jeg kan gå rundt og hate VG og dagbladet for deres venstrevridde politikk, men da havner jeg fort på linje med dem som går rundt og skal gi fox news et dårlig ansikt.

 

Jeg kjenner vell ikke til noen aviser eller nyhetskilder som er totalt nøytrale, og bruker forøvrig drudgereport.com for å få med meg et større spekter, selv om denne siden også er relativt høyrevridd.

 

 

Hat er et ord som brukes altfor lett. Tror ikke du forstår innholdet i ordet. Forøvrig kan jeg lett forstå at du f.eks misliker Dagbladet pga overfokusering på kjendisstoff og den evige sex/puppefikseringen de har.

 

På samme måte kan du lett se at fox news overdriver så ekstremt at det blir komisk. Glenn Beck er jo deres fremste eksponent der.

 

Uten å gå innpå mine følelser mot VG og Dagbladet, kan jeg fortelle deg at antallet "tulleartikler" om både pupper, skjønnhet og kjendis-sladder gjør meg relativt forbannet. Men dette gjør også avisenes åpenbare venstrevridde syn.

 

Videre, Fox news overdriver på samme måte som Tv2 overdriver, Glenn Beck er ingen nyhetskilde, noe jeg ønsker å legge press på. Han overdriver sine følelser, men får frem valide argumenter, og farer nærmest aldri med løgn. Han forsvarer personlig frihet på det høyeste. Jeg er en stor tilhenger av Glenn beck, og O'relly; og jeg ser ikke på meg selv som mer mis-informert enn noen som helst andre.

 

Måten vi blir opplært på den andre siden skremmer meg, nordmenn generelt (per min forståelse) er ikke begeistret for amerikanere med den nedverdigende praten som er rundt om hvor feite, late, grådige, og dumme amerikanere er; noe jeg tror er en direkte følge av media. Men dette er nå hva jeg tror.

Lenke til kommentar

Uten å gå innpå mine følelser mot VG og Dagbladet, kan jeg fortelle deg at antallet "tulleartikler" om både pupper, skjønnhet og kjendis-sladder gjør meg relativt forbannet.

 

Virkelig? Blir du forbannet over at det finnes ukeblader og?

 

Videre, Fox news overdriver på samme måte som Tv2 overdriver.

 

Fox news går mye lengre enn TV2, selv om vi også nærmer oss den retningen. Debattprogrammene på TV2 har ødelagt for seriøs politisk diskusjon på tv.

 

Glenn Beck er ingen nyhetskilde, noe jeg ønsker å legge press på. Han overdriver sine følelser, men får frem valide argumenter, og farer nærmest aldri med løgn. Han forsvarer personlig frihet på det høyeste. Jeg er en stor tilhenger av Glenn beck, og O'relly; og jeg ser ikke på meg selv som mer mis-informert enn noen som helst andre.

 

Han overdriver ikke sine følelser, han spiller en rolle og løgner har han mer enn nok av. Showet hans minner mer om hvordan endel kristne ekstremister driver sine gudstjenester. Morsomt nok i små doser men man blir lei av nazifetisjer og etterhvert.

 

Måten vi blir opplært på den andre siden skremmer meg, nordmenn generelt (per min forståelse) er ikke begeistret for amerikanere med den nedverdigende praten som er rundt om hvor feite, late, grådige, og dumme amerikanere er; noe jeg tror er en direkte følge av media. Men dette er nå hva jeg tror.

 

Jeg er ikke spesielt glad i generaliseringer så det får du og andre ta deg av. Det er nok langt flere amerikanere som synes glenn beck er en idiot enn det er nordmenn som synes det samme.

Lenke til kommentar

 

Uten å gå innpå mine følelser mot VG og Dagbladet, kan jeg fortelle deg at antallet "tulleartikler" om både pupper, skjønnhet og kjendis-sladder gjør meg relativt forbannet.

 

 

Virkelig? Blir du forbannet over at det finnes ukeblader og?

 

nei, men de kaller seg ikke ukeblader heller. For ikke å snakke om at jeg slippe å lese "israel er djevelen", "stakars folk i gaza" og "siv jensen er en idiot" overskrifter hele dagen der.

 

 

Videre, Fox news overdriver på samme måte som Tv2 overdriver.

 

 

Fox news går mye lengre enn TV2, selv om vi også nærmer oss den retningen. Debattprogrammene på TV2 har ødelagt for seriøs politisk diskusjon på tv.

TV2 er veldig lite politisk vridd, så jeg ser ikke hvordan du prater om at de "overdriver".

 

Fox news er vell mindre politisk vridd enn MSNBC, og litt mer enn CNN.

 

Glenn Beck er ingen nyhetskilde, noe jeg ønsker å legge press på. Han overdriver sine følelser, men får frem valide argumenter, og farer nærmest aldri med løgn. Han forsvarer personlig frihet på det høyeste. Jeg er en stor tilhenger av Glenn beck, og O'relly; og jeg ser ikke på meg selv som mer mis-informert enn noen som helst andre.

 

 

Han overdriver ikke sine følelser, han spiller en rolle og løgner har han mer enn nok av. Showet hans minner mer om hvordan endel kristne ekstremister driver sine gudstjenester. Morsomt nok i små doser men man blir lei av nazifetisjer og etterhvert.

Hvordan kan du sammenlikne glenn beck med en kristen ekstremist? Han er vell heller TVs svar på en liberalist. O'reilly kommer også med hva jeg definerer som god debatt. Jeg får heller spørre deg om hvordan du serpå Keith Olbermann eller Larry king som er venstreversjonene av disse, se gjerne også TheYoungTurks på youtube som er noen marxister.

 

Nazifetisjer er knapt nok relatert til kapitalisme, og jeg forstår ikke sammenhengen.

 

Måten vi blir opplært på den andre siden skremmer meg, nordmenn generelt (per min forståelse) er ikke begeistret for amerikanere med den nedverdigende praten som er rundt om hvor feite, late, grådige, og dumme amerikanere er; noe jeg tror er en direkte følge av media. Men dette er nå hva jeg tror.

 

 

Jeg er ikke spesielt glad i generaliseringer så det får du og andre ta deg av. Det er nok langt flere amerikanere som synes glenn beck er en idiot enn det er nordmenn som synes det samme.

 

Stemmer nok det, men i følge seertall har nok Glenn beck i overkant av noen millioner seere, noe som gjør han en meget populær. Jeg personlig syntes keith olbermann er en idiot, men ser på glenn beck som en person som klarer å få frem en viktig debatt.

Lenke til kommentar

nei, men de kaller seg ikke ukeblader heller. For ikke å snakke om at jeg slippe å lese "israel er djevelen", "stakars folk i gaza" og "siv jensen er en idiot" overskrifter hele dagen der.

 

Hva de kaller seg er da vel irrelevant.

 

TV2 er veldig lite politisk vridd, så jeg ser ikke hvordan du prater om at de "overdriver".

 

TV2 har ødelagt politisk debatt ved å fordumme det ned (eller gjøre det mer folkelig som det kalles). Det finnes ikke lenger reell politisk debatt, bare poengløs retorikk, føleri og symbolsaker. De har ikke gjort det alene, men trenden startet der.

 

Hvordan kan du sammenlikne glenn beck med en kristen ekstremist? Han er vell heller TVs svar på en liberalist. O'reilly kommer også med hva jeg definerer som god debatt. Jeg får heller spørre deg om hvordan du serpå Keith Olbermann eller Larry king som er venstreversjonene av disse, se gjerne også TheYoungTurks på youtube som er noen marxister.

 

Jeg kan sammenlikne glenn beck med en kristen ekstremist fordi han bruker de samme virkemidlene.

 

Oreilly bare skriker hvis det er en med andre meninger som han "debatterer" med. Det er en barnehage versjon av en debatt. Hvis meningsmotstandern får inn noen poenger klippes det ofte vekk.

 

Nazifetisjer er knapt nok relatert til kapitalisme, og jeg forstår ikke sammenhengen.

Da har du ikke sett mye på glenn beck.

Lenke til kommentar

nei, men de kaller seg ikke ukeblader heller. For ikke å snakke om at jeg slippe å lese "israel er djevelen", "stakars folk i gaza" og "siv jensen er en idiot" overskrifter hele dagen der.

 

Hva de kaller seg er da vel irrelevant.

Uenig. Det er forskjeller på nyheter og ukeblader; en av dem er ment for sladder, den andre relevant nytt. Men les gjerne hva jeg skrev i sitatet ditt nok en gang; problemet er ikke hva de kaller seg, men overskriftene.

 

TV2 er veldig lite politisk vridd, så jeg ser ikke hvordan du prater om at de "overdriver".

 

TV2 har ødelagt politisk debatt ved å fordumme det ned (eller gjøre det mer folkelig som det kalles). Det finnes ikke lenger reell politisk debatt, bare poengløs retorikk, føleri og symbolsaker. De har ikke gjort det alene, men trenden startet der.

Hørtes ut som nrk i et nøtteskall, nrk kom opp med denne typen debatt, og har siden den gang vært intet annet enn en høyttaler for AP.

 

Hvordan kan du sammenlikne glenn beck med en kristen ekstremist? Han er vell heller TVs svar på en liberalist. O'reilly kommer også med hva jeg definerer som god debatt. Jeg får heller spørre deg om hvordan du serpå Keith Olbermann eller Larry king som er venstreversjonene av disse, se gjerne også TheYoungTurks på youtube som er noen marxister.

 

Jeg kan sammenlikne glenn beck med en kristen ekstremist fordi han bruker de samme virkemidlene.

Jeg er selv kristen, og er ganske ekstrem på det, kan du forklare meg hvilke virkemidler vi bruker, og hva som er galt med dem? Og ja, Glenn Beck er jo forøvrig en Mormoner.

 

Oreilly bare skriker hvis det er en med andre meninger som han "debatterer" med. Det er en barnehage versjon av en debatt. Hvis meningsmotstandern får inn noen poenger klippes det ofte vekk.

Olberman er jo helt lik, bare fra den andre siden, samme går for TheYoungTurks, har selv en debatt hvor de ikke lot høyresiden representere sin sak en gang, du skal gjerne få det om dette er ønskelig.

 

Nazifetisjer er knapt nok relatert til kapitalisme, og jeg forstår ikke sammenhengen.

Da har du ikke sett mye på glenn beck.

Hele 2008 sommer til 2009 sommer så jeg nærmest hver episode av Glenn Beck. Nå, ser du mye på Glenn Beck; med tanke på hvordan du taler om ham tviler jeg på at du viser meget stor interesse, om du gjør det er det jo interessant at du ser på noen du misliker så stort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...