Gå til innhold

Fox News - Et eksempel på hvor retarded amerikanere er?


Xarc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La oss late som vi er Aliens som har klart å tune inn på jordens TV frekvenser, og vi sapper gjennom alle kanalene. Da sapper man gjærne gjennom utrolig mye dritt, men så kommer man til Fox News, som er USA's mest sette nyhetsprogram.

 

WTF

 

Hva faen er det disse tullingene på andre siden av sjøen holder på med? Sup Sarah Palin

Lenke til kommentar

La oss late som vi er Aliens som har klart å tune inn på jordens TV frekvenser, og vi sapper gjennom alle kanalene. Da sapper man gjærne gjennom utrolig mye dritt, men så kommer man til Fox News, som er USA's mest sette nyhetsprogram.

 

WTF

 

Hva faen er det disse tullingene på andre siden av sjøen holder på med? Sup Sarah Palin

Så det du prøver å si at du aner ingenting om USA eller Fox news, og du prøver å være smart med å ramse opp tilfeldigheter av fordommer mot amerikanere og fox news etthvert som de passerer igjennom hodet ditt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

La oss late som vi er Aliens som har klart å tune inn på jordens TV frekvenser, og vi sapper gjennom alle kanalene. Da sapper man gjærne gjennom utrolig mye dritt, men så kommer man til Fox News, som er USA's mest sette nyhetsprogram.

 

WTF

 

Hva faen er det disse tullingene på andre siden av sjøen holder på med? Sup Sarah Palin

Så det du prøver å si at du aner ingenting om USA eller Fox news, og du prøver å være smart med å ramse opp tilfeldigheter av fordommer mot amerikanere og fox news etthvert som de passerer igjennom hodet ditt?

 

 

Nei, jeg tror han bare prøver å poengtere hvor dårlig innflytelse Fox og Fox News har over den amerikanske befolkning. Bare se på Bill O'Reily på for eksempel. Håper ikke du er enig i det politiske synet til Fox, for da har du virkelig ikke noe bra å komme fram med i denne tråden etter min mening :p

Endret av Hawtz
Lenke til kommentar

Nei, jeg tror han bare prøver å poengtere hvor dårlig innflytelse Fox og Fox News har over den amerikanske befolkning. Bare se på Bill O'Reily på for eksempel. Håper ikke du er enig i det politiske synet til Fox, for da har du virkelig ikke noe bra å komme fram med i denne tråden etter min mening :p

Enig, alle må ha norske meninger, eller så har de ingenting bra å komme fram med.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

 

Så det du prøver å si at du aner ingenting om USA eller Fox news, og du prøver å være smart med å ramse opp tilfeldigheter av fordommer mot amerikanere og fox news etthvert som de passerer igjennom hodet ditt?

 

Når fordommer blir bevist gang på gang så kaller jeg dem ikke fordommer.

Lenke til kommentar

 

Så det du prøver å si at du aner ingenting om USA eller Fox news, og du prøver å være smart med å ramse opp tilfeldigheter av fordommer mot amerikanere og fox news etthvert som de passerer igjennom hodet ditt?

 

Når fordommer blir bevist gang på gang så kaller jeg dem ikke fordommer.

Det du driver på med ikke ordentlig bevis. Du tenker f.eks. at amerikanerene er sprø, og så følger du noe norsk media som sier noe dritt om USA, og det beviser at USA er sprø.

 

Og selv om Fox News ikke er akkuratt den mest objektive kilden i verden, så er det mye dårlig norsk media også. Forskjellen er at du er enig med dem.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Nei, jeg tror han bare prøver å poengtere hvor dårlig innflytelse Fox og Fox News har over den amerikanske befolkning. Bare se på Bill O'Reily på for eksempel. Håper ikke du er enig i det politiske synet til Fox, for da har du virkelig ikke noe bra å komme fram med i denne tråden etter min mening :p

Enig, alle må ha norske meninger, eller så har de ingenting bra å komme fram med.

 

Hvor står det at alle må ha norske meninger? Eneste jeg har sagt er at de ikke må ha Fox News' meninger.

Lenke til kommentar

Hvor står det at alle må ha norske meninger? Eneste jeg har sagt er at de ikke må ha Fox News' meninger.

Når jeg snakker om norske meninger, så snakker jeg om meninger som er politisk korrekt i Norge. Det er uansett ikke mulig å debatere hvilke meninger du ikke aksepterer, fordi det er ikke politisk korrekt å si at man bare tolererer norske meninger. For å si det sånn, jeg er ikke overbevist over at du aksepterer unorske meninger. Ihvertfall ikke hvis du ikke synes synd på dem.

 

Jeg setter det du sier på spissen, og synes egentlig holdningen din er forkastelig. Bare fordi de har en mening du ikke liker betyr ikke at de har ingenting bra å komme med! Det finnes mange som deler Fox News politiske syn som har mye bra å komme med.

 

Og vi snakker ikke om Fox News meninger (Det er mye politisk variasjon innenfor Fox News), men vi snakker om det politiske synet til Fox News, amerikansk konservatisme til liberalisme. Vi snakker heller ikke om de er objektive eller ikke, fordi det har ingenting med deres politiske syn.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Skjer med å sette en fellesbetegnelse for norske meninger? Skjønner ikke hvorfor det er kommet inn i bildet en gang. Sier bare at Fox News's _politiske syn_ er bad.

Benekter du at det svært mange meninger er ikke politisk korrekt å si i Norge? Det er jo nesten et krav at man må være sosialdemokrat eller sosialist.

 

Og du sa ikke at du var uenig med Fox News politisk syn. Det er greit nok. Du sa at de som hadde samme politisk syn som Fox News ikke har noe bra å komme med. Det er noe helt annet.

Lenke til kommentar

Skjer med å sette en fellesbetegnelse for norske meninger? Skjønner ikke hvorfor det er kommet inn i bildet en gang. Sier bare at Fox News's _politiske syn_ er bad.

Benekter du at det svært mange meninger er ikke politisk korrekt å si i Norge? Det er jo nesten et krav at man må være sosialdemokrat eller sosialist.

 

Og du sa ikke at du var uenig med Fox News politisk syn. Det er greit nok. Du sa at de som hadde samme politisk syn som Fox News ikke har noe bra å komme med. Det er noe helt annet.

 

Nå tar du opp igjen norske meninger. Jeg snakker om ikke norske meninger, så skjønner ikke hvorfor du tar det opp igjen. Jeg snakker om Fox News. Det med at de ikke har noe bra å komme med var ikke akkurat grunnen til at jeg skrev posten. Gidd å være så überpirkete irriterende. Du skjønner jo at Fox News' foreldete politiske syn ikke har noe bra innflytelse på verden.

 

Det virker som du er mer opptatt av å angripe meg og de litt useriøse uttalelsene mine fremfor å se på det helhetlige argumentet/poenget.

Endret av Hawtz
Lenke til kommentar

Nå tar du opp igjen norske meninger. Jeg snakker om ikke norske meninger, så skjønner ikke hvorfor du tar det opp igjen. Jeg snakker om Fox News. Det med at de ikke har noe bra å komme med var ikke akkurat grunnen til at jeg skrev posten. Gidd å være så überpirkete irriterende. Du skjønner jo at Fox News' foreldete politiske syn ikke har noe bra innflytelse på verden.

 

Det virker som du er mer opptatt av å angripe meg og de litt useriøse uttalelsene mine fremfor å se på det helhetlige argumentet/poenget.

Virkelig, jeg forstår at amerikansk konservativisme og liberalisme ikke har noe bra innflytelse på verden? Jeg er ingen sosialdemokrat (og heller ikke Republikaner eller liberalist hvis du lurer) så det gir meg ingen mening. Det er mange ting som er positivt med liberalisme og amerikansk konservatisme selv om det er mye negativt også. Og er det en foreldtet syn? Så hvis du er en amerikansk konservativ eller liberalist så følger du et system som har gått ut på dato?

 

Hva med å bli litt mer åpen til andre meninger og forstå at ikke alle har de samme verdier som deg selv. Du kan være uenig og mene at amerikansk konservatisme og liberalisme ikke er et godt system, men respekter at ikke alle tenker helt likt som deg selv.

 

Jeg angriper deg fordi du skriver ting som "Deler du politisk syn som Fox News så har du ingenting godt å si i debatten", altså omtrent alle på amerikansk høyreside kan holde kjeft i debatter fordi du mener at de ikke har noe bra å si. Du har trukket dette tilbake, men nå kom du med uttaelsen om at jeg burde vite at amerikansk konservatisme og liberalisme (Fox News politiske syn) er en udatert ideologi og vil være skadelig for verden. Jeg vet at du kanskje prøver å få frem at Fox News ikke er særlig objektiv og at en del av folkene der er ganske sprø, og det tror jeg få nordmenn er uenig i, men jeg liker ikke alt det andre du sier.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Så hvis du er en amerikansk konservativ eller liberalist så følger du et system som har gått ut på dato?

Hvis du er en amerikaner som deler samme politiske syn som Bill O'Reily (og mange andre i Fox News) følger man et system som har gått ut på dato.

 

Hva med å bli litt mer åpen til andre meninger og forstå at ikke alle har de samme verdier som deg selv. Du kan være uenig og mene at amerikansk konservatisme og liberalisme ikke er et godt system, men respekter at ikke alle tenker helt likt som deg selv.

Alle må få lov til å mene hva de vil, noe annet har jeg aldri påstått. Om det de mener er tulball, er en annen sak.

 

Jeg angriper deg fordi du skriver ting som "Deler du politisk syn som Fox News så har du ingenting godt å si i debatten"

La du merke til geipetegnet på slutten av setningen? Beklager hvis du er ekstremt hårsår.

 

Jeg vet at du kanskje prøver å få frem at Fox News ikke er særlig objektiv og at en del av folkene der er ganske sprø, og det tror jeg få nordmenn er uenig i, men jeg liker ikke alt det andre du sier.

 

Men du klarte nå i alle fall å kommentere kjernen i saken. Gratulerer.

Endret av Hawtz
Lenke til kommentar

Så hvis du er en amerikansk konservativ eller liberalist så følger du et system som har gått ut på dato?

Hvis du er en amerikaner som deler samme politiske syn som Bill O'Reily (og mange andre i Fox News) følger man et system som har gått ut på dato.

 

Jeg liker Bill O'Reily, og er en stor tilhenger av Glenn Beck. Jeg hører også på Rush Limbaugh når jeg ikke ser på Fox News. - Jeg er en liberalist, og å si at mitt system har gått ut på dato, er det mest latterlige angrepet på kapitalismen/liberalismen jeg har hørt!

Lenke til kommentar
Jeg liker Bill O'Reily, og er en stor tilhenger av Glenn Beck. Jeg hører også på Rush Limbaugh når jeg ikke ser på Fox News. - Jeg er en liberalist, og å si at mitt system har gått ut på dato, er det mest latterlige angrepet på kapitalismen/liberalismen jeg har hørt!

 

Hva tror du Bill O'Reilly, Glenn Beck og Rush Limbaugh mener om narkotika?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...