Gå til innhold

Farewell WinAmp3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Winamp 3 is no more. AOL's Nullsoft division has decided to discontinue Winamp 3 and return to enhancing Winamp 2 for the time being. A future "Winamp 5" will eventually become the next generation Winamp.

Unfortunately, such power requires memory and other resources which didn't appeal to Winamp's core user base which used Winamp because it was fast and light.

Les mer her:

http://www.wincustomize.com

http://news.com.com/2100-1025_3-1021601.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det eneste jeg saver i 3ern er

j knapp = søk

3ers skins system er jo konge,,,,,

altså, 2ern blir bare brukt av lame irciser som på død å liv må spame kanaler med musikken de hører på

folk med p90

cs folk som bare har cs innstalert siden de må ha 90+ i frames rate... Når man ikke merker en dritt når man er over 30 - 35....

Skrevet

altså, 2ern blir bare brukt av lame irciser som på død å liv må spame kanaler med musikken de hører på

Det går fint ann å bruke Winamp 3 til dette også. :)

cs folk som bare har cs innstalert siden de må ha 90+ i frames rate... Når man ikke merker en dritt når man er over 30 - 35....

Hæ? Hva i H*elvete prater du om?

1) Hva har CS med Winamp å gjøre?

2) Du merker STOR forskjell på 30 fps og 100 fps.

Skrevet
...og eg som har blitt så avhengig av media libraryen ( bøggete som den er )

hater å lage playlists...

du kan vel bare bruke albumlist plugin (mitt fovoritt-plugin :D )

noen som vet om plugin til å vise alle id tag versjoner?

Skrevet

Gjør meg ingenting om 3ern blir lukket og glemt. Noe så buggete og knotete har jeg aldri vært borti. Kræsja ofte gjorde den også. Og winamp 2.9 eller var d 2.8 så ble det så moro å bruke winamp igjen =) Og skin systemet er utmerket. Ingen kræsjing i toern. Kan du fortelle meg NØYAKTIG hva som er galt med toern? (nå spiller den jo av film også, eneste er at filmlister ikke funker orntli) Og toern har library.

Skrevet

Enig i det, WinAmp 3 SLUKER minne. Men jeg liker MMD skinnet veldig bra.... tror jeg er bestatt av design (får lese mer i bibelen om fristelser...)

Høh det var rart å lese at RealPlayer er mer brukt en WinAmp..

062603winamp_chart2.jpg

tror WinAmp kommer kraftig tilbake, litt kritikk er bra!

Skrevet

Bah, like greit å kvitte seg med den. Fant aldri noen reelle fordeler med 3'ern fremfor 2'ern. Noe av det første som skjedde da jeg installerte WA3 var at den kræsjet. Tror den kræsjet ca. 5 ganger før jeg avinstallerte skrotet og gikk tilbake til WA2.

Skrevet

skjønner ikke hvorfor så mange bruker windows media player :shrug:

den suger jo.

men det har jo med at mange ikke har peiling på data og windows media player følger med.

Selv liker jeg music match best jeg :woot:

utrolig systematisk library, veldig bra tag funksjon og veldig bra rippe/brenne funksjon.

Skrevet
skjønner ikke hvorfor så mange bruker windows media player :shrug:

den suger jo.

men det har jo med at mange ikke har peiling på data og windows media player følger med.

kanskje det har noe med at wmp gjør ting ganske enkelt. putt i en cd, og wmp spiller cd'en. putt i en dvd, og wmp spiller dvd'en. det er ikke alle som trenger så voldsomt mye mer enn det..

Skrevet

wrong :grumpy:

windows media player spiller ikke dvd filmer rett ut av kassen.

Mpeg 2 er copywright og du må betale for det.

så der hadde du feil.

Du må betale for programer som spiller dvd ellers så følger det med skjermkort eller dvd rom.

Når du har lagt inn codec'et så hender det somregel at dvdavspillingsprogramet som følgte med dvd codecet gjør seg selv til standar program til spilling av dvd silmer.

Hos meg så er musicmatch standar når du putter inn en cd.

Skrevet
kanskje det har noe med at wmp gjør ting ganske enkelt. putt i en cd, og wmp spiller cd'en. putt i en dvd, og wmp spiller dvd'en. det er ikke alle som trenger så voldsomt mye mer enn det..

Feil!

wmp spiller ikke CD'en. Windows spiller CD'en vha wmp.

Du kan like gjerne spille CD'en med winamp når du setter den i.

Skrevet

begynte å få følelsen av at WA3 kom til å bli sjaltet ut da de la til videospilling og media library i 2'ern.

Større dritt enn WA3 skal man jo lete lenge etter. Den er jo tregere enn WMP7 var på en maskin som kjørte win 98 og hadde en CPU på 450 mhz

Skrevet
begynte å få følelsen av at WA3 kom til å bli sjaltet ut da de la til videospilling og media library i 2'ern.

Større dritt enn WA3 skal man jo lete lenge etter. Den er jo tregere enn WMP7 var på en maskin som kjørte win 98 og hadde en CPU på 450 mhz

Vel, jeg syns Wa3 egentlig ikke var så veldig galt sånn oppsettsmessig.

Den manglet klart den stabiliteten og de finessene som 2.xx har.

Men skinns messig så var Wa3 meget bra.

Håper at Wa5 blir bedre på skinns pga man går litt lei av dens samme firkantet boxen... :roll:

Skrevet
det eneste jeg saver i 3ern er

j knapp = søk

3ers skins system er jo konge,,,,,

folk med p90

øhh! lame irciser? merker ikke en dritt når man er over 30 - 35 fps? blind eller? Dessuten kan man også spame musikken man hører på med winamp 3 også! :lol:

Skrevet

selvsagt så er ikke winamp 2 det mest vakre å se på. men for min del sitter jeg ikke og glaner på winamp'en. Musikken går alltid i bakgrunnen. Derfor bruker jeg heller ikke skins i windows

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...