Gå til innhold

HOVEFESTIVALEN 2011! - La oss varme opp!


Tunky

Hove 2011  

84 stemmer

  1. 1. Skal du på Hove 2011?

    • Ja, uansett hvilke band som blir booket.
    • Mest sannsynlig, men avventer og ser på booking
    • Nei, skal ikke.
    • Jeg er ansatt i Hove Republic AS, så jeg har nesten ikke noe valg
    • Ja, som frivillig/crew/band


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du egentlig? Avenged Sevenfold er et forholdsvis stort band som drar mange folk, om det så er "emoer" eller hva du vil. Robyn drar også mye folk, popfolk. Jeg er ikke så glad i noen av de, men tror da ikke Avenged Sevenfold er så ufattelig urealistisk heller. De sa på konserten sin i November at de kommer tilbake til Norge til sommeren. De sa også sist på Hove at de "will be back".

Lenke til kommentar

Fordi Avenged Sevenfold sammen med Robyn er to forhåndsvis små headlinere begge to. Har ingenting med musikken å gjøre :p

Vel, jeg syns nå de er forholdsvis store i norsk sammenheng. Får ikke fire kjempestore, internasjonale headlinere til Hove, uansett. ;) Så 2 halvstore og 2 store er nok ikke mer enn vi kan forvente.

 

Knewt: du manger "Jeg er ansatt i Hove Republic AS, så jeg har nesten ikke noe valg" i pollen

 

:p Haha, sorry.

Lenke til kommentar

Hva mener du egentlig? Avenged Sevenfold er et forholdsvis stort band som drar mange folk, om det så er "emoer" eller hva du vil. Robyn drar også mye folk, popfolk. Jeg er ikke så glad i noen av de, men tror da ikke Avenged Sevenfold er så ufattelig urealistisk heller. De sa på konserten sin i November at de kommer tilbake til Norge til sommeren. De sa også sist på Hove at de "will be back".

 

Enig!! A7X kommer til å dra masse folk!

Lenke til kommentar

Robyn vil aller mest sannsynlig co-headline Hovescenen sammen med en annen artist/band av samme kaliber.

 

Avenged Sevenfold er nok ikke store nok til å headline Hove enda, men de er store nok til å co-headline sammen med et annet band i noenlunde samme sjanger og størrelse.

 

Det handler ikke om det største bandnavnet på topp av plakaten alle festivaldagene, Hove selger på å sette sammen de forskjellige dagene og scenene til en musikalsk pakke, for så å gjøre uka til en helhet.

 

 

FORRESTEN TRODDE JEG ALLE VAR DRITTLEI AVENGED SEVENFOLD ETTER ALTFOR MANGE KONSERTER I NORGE I 2008! :p

 

Lenke til kommentar

 

Det handler ikke om det største bandnavnet på topp av plakaten alle festivaldagene, Hove selger på å sette sammen de forskjellige dagene og scenene til en musikalsk pakke, for så å gjøre uka til en helhet.

 

 

forsåvidt enig i dette, men trengs noen skikkelig store navn på toppen for å trekke de store massene og. Det har alltid vært i alle fall et slikt navn hvert å såvidt jeg kan huske. (Jay-z, Muse, Killers osv)

Lenke til kommentar

 

Det handler ikke om det største bandnavnet på topp av plakaten alle festivaldagene, Hove selger på å sette sammen de forskjellige dagene og scenene til en musikalsk pakke, for så å gjøre uka til en helhet.

 

 

forsåvidt enig i dette, men trengs noen skikkelig store navn på toppen for å trekke de store massene og. Det har alltid vært i alle fall et slikt navn hvert å såvidt jeg kan huske. (Jay-z, Muse, Killers osv)

Jaja, selvfølgelig! :)

Lenke til kommentar

Håper forresten du har rett i at Robyn får en fin co-head.

 

Forresten nytt slipp i dag All Time Low, Jesse Jones, Kylesa og Anna Calvi. Helt ok slipp, virker som det første av dem er forholdsvis populært, resten er sikkert ok for de som liker dem, men jeg synes Jesse Jones er kjedelig og Anna Calvi var bare rart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...