Gå til innhold

hva skal man søke på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da blir det jo å jobbe for noen som driver med nettverk, for eksempel: Telenor, Netcom, NetonNet, CanalDigital, Belkin, Powertech, Servicenett, Tele 2 eller lignende.

 

Går også ann å jobbe som nettverksansvarlig i større bedrifter som til en hver tid er avhengige av fungerende nettverk; NRK, VG Nett, Stortinget eller andre firmaer.

 

Forøvrig er det lurt å sjekke ut jobbmarkedet FØR man påbegynner en utdanning ;) Sånn til neste gang :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må bare legge til at jeg er helt uenig i siste påstanden. Sannsynligheten for at jobbmarkedet er det samme da du er ferdig med utdanningen som når du startet er minimal. Hvis du med sjekke jobbmarkedet mener mulige jobber er jeg mer enig, selv om de jobbene jeg tenkte på da jeg startet utdanningen er helt uaktuelle nå da jeg har tatt en helt annen retning enn hva jeg så for meg først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må bare legge til at jeg er helt uenig i siste påstanden. Sannsynligheten for at jobbmarkedet er det samme da du er ferdig med utdanningen som når du startet er minimal. Hvis du med sjekke jobbmarkedet mener mulige jobber er jeg mer enig, selv om de jobbene jeg tenkte på da jeg startet utdanningen er helt uaktuelle nå da jeg har tatt en helt annen retning enn hva jeg så for meg først.

 

Retter på meg selv: Han burde vite hvilke jobber utdanningen kan føre til, ikke nødvendigvis forholdene på jobbmarkedet.

 

Du er vel enig i at han burde visst litt mer før han begynte på utdanningen, isteden for å spørre på et forum etterpå ?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Du vil også kunne få jobb hos de større konsulenthusene, og drive med drift, forvaltning, arkitektur osv av de systemer som leveres i prosjektene. Eksempelvis vil da EDB ErgoGroup, Itera, Atea, og til en viss grad også CapGemini, Accenture og Steria (og mange mange mange andre) være arbeidsplasser med veldig mange muligheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...