Gå til innhold

ny gaming pc

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, har tenkt til å bygge denne pcen, er det noe jeg bør endre?

WD Caviar® Black 1TB 3,5", SATA 6 Gb/s,

ASUS Rampage III Extreme, X58

Corsair SSD 40 eller 60gb

Corsair kabinett 700d

Lite-On Blu-Ray Reader IHOS104-37

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-950

Asus gtx 470

nVIDIA 3D Vision & BenQ 23,6" XL2410T

Akasa Venom CPU Kjøler

Corsair strømforsyning usikker på størelse.

Microsoft Windows 7 proffesional NO OEM, 64bit

corsair dominator minne 6 gb 1600Mhz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det en spesiell grunn til at du vil ha corsair ssd'n? jeg har selv en ocz vertex 2 60gb som yter ganske bra. og den kommer godt ut i tester og koster ikke så alt for mye. da jeg kjøpte den var det kun netshop som solgte 60gb utgaven.

bra valg i psu, corsair er knallbra, har selv 2 stk og er kjempefornøyd. når det kommer til valg av hvor stor den skal være så kan du jo ta å se på systemet mitt. jeg har kjørt maskina i en wattmåler, og den maxa ut på rett over 300watt i 3dmark06. idle var forøvrig litt under 200watt dersom du lurte på det ;)

jeg ville sagt at du klarer deg lenge med 5-600 watt, men jeg vil også anbefale avtagbare kabler, og da blir det denne her: https://prisguiden.no/produkt/113647

Skrevet (endret)

er det en spesiell grunn til at du vil ha corsair ssd'n? jeg har selv en ocz vertex 2 60gb som yter ganske bra. og den kommer godt ut i tester og koster ikke så alt for mye. da jeg kjøpte den var det kun netshop som solgte 60gb utgaven.

bra valg i psu, corsair er knallbra, har selv 2 stk og er kjempefornøyd. når det kommer til valg av hvor stor den skal være så kan du jo ta å se på systemet mitt. jeg har kjørt maskina i en wattmåler, og den maxa ut på rett over 300watt i 3dmark06. idle var forøvrig litt under 200watt dersom du lurte på det ;)

jeg ville sagt at du klarer deg lenge med 5-600 watt, men jeg vil også anbefale avtagbare kabler, og da blir det denne her: https://prisguiden.no/produkt/113647

takk for hjelp, jeg tenkte på corsair fordi de har gode lese og skrivehastigheter, har også sett litt på crucial c300, men den har ikke like bra skrivehastighet.

Endret av Larkva

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...