Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann prøver igjen jeg.

 

Lurer på kjøpe denna telefonen, kan man skrive sende sms fra pc sofwaret til htc eventuelt den nye HTCsense.com saken? Uten bruk av noe tillegs apps fks Textro.(Slik som Nokia suite greier)

 

 

Yuppe

Ja fungerer fint det. :)

Testet det akuratt nå.

Endret av k-sundvo
Lenke til kommentar

Hei. Prøver på nytt i denne tråden :)

 

Noken som veit om det er ripefritt glass på skjermen?

 

Det er ingenting som heter ripefritt glass...er ingen telefoner som har det.

Men glasset er herdet for å tåle mer påkjenning, tipper det var dette du mente ;)

 

htcsense er jo utrolig ustabilt, og synes det burde vært karaktisert som beta. Det er jo helt tilfeldig når ting fungerer der :( Nå f.eks. klarer ikke htcsense å connecte til telefonen, mens det funket fint tidligere idag (kun oppringning dog)- og funket forsåvidt ikke før det igjen :D

 

Funker hele tiden for min del....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-I32CvOAz

Kjempe telefon. Men sliter med WiFi tilgangen. På PCen har jeg fullt utsalg på tråløst, men på HDH slår omtrent ikke ut. Er det noen som kan forklate meg hvorfor det er slikt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-I32CvOAz

Her er svaret fra HTC ang ustabiliteten i HTCsense:

 

Takk for din henvendelse.

 

Vår utvikleravdeling jobber fremdeles med siden. Vi anbefaler at du forsøker igjen om en ukes tid.

:whistle:

Lenke til kommentar

Kjempe telefon. Men sliter med WiFi tilgangen. På PCen har jeg fullt utsalg på tråløst, men på HDH slår omtrent ikke ut. Er det noen som kan forklate meg hvorfor det er slikt?

 

Dette har jeg ikke lagt merke til, har nå prøvd å bevege meg rundt å følge med. Har tom. to streker i bakgården på mitt hjemmenett....noe som er meget meget bra.

 

Flere som syntes samtalelyden under samtaler er fryktelig lav?

 

Sliter med å snakke i telefonen når jeg fks går rundt i oslo, det er trist...

 

Nei, synes samtalelyden er helt fenomenal...både med tanke på kvalitet og volum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...