Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-aabLQt

Flere som er plaget med å få oppdatert telefonen ?

Laster ned oppdateringen så spør den om jeg vil installere nå, trykker ja så slår telefonen seg av og ingenting skjer -.-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere som er plaget med å få oppdatert telefonen ?

Laster ned oppdateringen så spør den om jeg vil installere nå, trykker ja så slår telefonen seg av og ingenting skjer -.-

 

Har ikke hatt dette problemet - oppdatert telefonen 2 ganger og det har gått fint - den slår seg jo av en liten stund men så slår den seg på igjen av seg selv...

Lenke til kommentar

Flere som er plaget med å få oppdatert telefonen ?

Laster ned oppdateringen så spør den om jeg vil installere nå, trykker ja så slår telefonen seg av og ingenting skjer -.-

Den slo seg v og etter det så lyste den et minutt eller så med en grønn runding, og tilslutt så ble det bekreftet oppdatert hos meg

Lenke til kommentar

Noen som får til å låse telefonen fra htcsense.com? Jeg får det ikke til... Det står på siden at telefonen er låst, men ingenting skjer med telefonen...

 

Jeg får til å ringe telefonen uten problemer, men ikke låse den. Litt irriterende, da dette faktisk kan være en grei funksjon noen ganger.

Endret av Haense
Lenke til kommentar

Flere som er plaget med å få oppdatert telefonen ?

Laster ned oppdateringen så spør den om jeg vil installere nå, trykker ja så slår telefonen seg av og ingenting skjer -.-

Jeg var plaget med dette, prøvde å oppdatere over wireless 5-6 ganger. Satte så i kabelen (koblet til pcen) for å lade litt, og da funket det med en gang. Men meget mulig det var tilfeldig at det funket.

 

 

Noen som får til å låse telefonen fra htcsense.com? Jeg får det ikke til... Det står på siden at telefonen er låst, men ingenting skjer med telefonen...

 

Jeg får til å ringe telefonen uten problemer, men ikke låse den. Litt irriterende, da dette faktisk kan være en grei funksjon noen ganger.

 

Hadde samme problemet. Men så etter 1-2 timer ble plutselig telefonen låst. Låste den opp igjen ved å taste inn pinkoden, men htcsense.com tror fortsatt den er låst. :|

Lenke til kommentar

 

Det er ihvertfall mulig, for jeg syncer kalender og kontakter med htcsync mot outlook...

Ok?

 

Installerte du bare sync fila fra minnekortet på pc og så var det bare tut og kjør eller gjorde du noen endringer på telefonen eller pc'en?

Ja, var tut og kjør det ;) Men, jeg hadde en eldre versjon av htcsync som jeg brukte på min hd2 med android, så jeg innstallerte den på sd kort over den gamle...vet ikke om det hadde noe å si. Finner htcsync telefonen din, og blir det innstallert noen drivere?

Lenke til kommentar

 

Hadde samme problemet. Men så etter 1-2 timer ble plutselig telefonen låst. Låste den opp igjen ved å taste inn pinkoden, men htcsense.com tror fortsatt den er låst. :|

 

Jeg får til å låse telefonen hvis jeg gjør en synkronisering opp mot HTC sense på telefonen, men da er jo mye av poenget borte... Og dette irriterer meg. Det skal fungere, når man får en slik tjeneste... :roll:

 

Den står som låst på HTCSense.com til meg også etter at jeg har låst opp den. Rare greier... Håper virkelig de ordner dette snart!

Lenke til kommentar

 

Det er ihvertfall mulig, for jeg syncer kalender og kontakter med htcsync mot outlook...

Ok?

 

Installerte du bare sync fila fra minnekortet på pc og så var det bare tut og kjør eller gjorde du noen endringer på telefonen eller pc'en?

Ja, var tut og kjør det ;) Men, jeg hadde en eldre versjon av htcsync som jeg brukte på min hd2 med android, så jeg innstallerte den på sd kort over den gamle...vet ikke om det hadde noe å si. Finner htcsync telefonen din, og blir det innstallert noen drivere?

 

Takk for svar, satt nettopp å leste i manualen nå, der står det at den kun synkroniserer mot Outlook 2003 og 2007, ikke 2010 som jeg har, trodde ikke det skulle ha noe å si men mulig at det er der problemet ligger?

Lenke til kommentar

 

Takk for svar, satt nettopp å leste i manualen nå, der står det at den kun synkroniserer mot Outlook 2003 og 2007, ikke 2010 som jeg har, trodde ikke det skulle ha noe å si men mulig at det er der problemet ligger?

Godt mulig, for jeg har 2007...men de burde jo fikset slik at det funker mot 2010. Kanskje du kan google frem en løsning...

Lenke til kommentar

Lastet ned oppdateringen og trykker for at den skal starte installasjonen. Telefonen slår seg av, men ingenting skjer. Jeg starter telefonen igjen og får beskjed om at oppdateringen er tilgjengelig for installasjon, om jeg velger at den skal installere skjer akkurat det samme igjen.

Noen som har funnet en løsning på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...