Gå til innhold

Spartacus: Blood and Sand. Noen synspunkter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig god underholdning og nokså godt skuespill i tillegg.

Synd at Andy Whitfield fikk kreft og måtte forlate serien, men i det minste får vi iallfall en prequel i januar.

 

Det er en serie som virkelig blir bedre etter hver episode og ender med en veldig sjokkerende sesongavslutning.

Gi serien et par episoder før du eventuelt velger å gi slipp på den.

Lenke til kommentar

Så de to første episodene, og det gav definitivt mersmak. Hvis det er så den blir bedre og bedre, lover dette veldig bra.

 

Ser jo etter to episoder at det er samme historie som Spartacus filmen fra 60-tallet med Kirk Douglas. Som jo er meget bra.

Blir spennende følge denn serien.

 

Innvending: språkbruken er svært vulgær ofte. Vet ikke om jeg vil si det passet helt bra inn.

Tviler på at Romerne brukte slike uttrylkk :hmm:

Lenke til kommentar

Dette er tidenes serie for de som liker å se på vold! Kan kanskje minne om en blanding mellom Rome og 300, og spartacus er jo en ekte person fra romerriket også.

 

Uansett, serien er dritfet og virkelig verd å se. Den er kanskje litt merkelig i begynnelsen, så man må i alle fall se to/tre episoder før man gir opp.

Lenke til kommentar

Spartacus har definitivt den rareste spennings/underholdnings-kurven jeg noensinne har sett i en TV serie.

 

De første to episodene er helt forferdelige, simpelthen dårlig og kjedelig. Og nå etter å ha sett ferdig sesongen, takker jeg Gud for at min kamerat overtalte meg til å se videre på episode tre. Fra tre og ut virker det som om kvaliteten på serien vokste eksponensielt, og sesongavslutningen var definitivt noe av dte beste jeg har sett på TV på lenge.

 

Håper nå virkelig bare serien kan overleve Andy Whitfield's kreft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...