Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - November 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+789234

Litt bilder av nyanskaffelsen :love:

 

Supre bilder. Du har kanskje allerede vært innom denne linken for inspirasjon?

 

Har du vurdert å anskaffe eller lage en klokkeholder -- hadde vært flott å se noen bilder av klokkene i "oppreist" stilling også, spesielt siden du allerede har så godt grep om det tekniske.

 

Forøvrig hyggelig å se at du også kaster blikket ditt på Sveitsiske klokker også, ikke bare tyske ;)

 

Her i Genève er det mye lekkert å se på i vinduene hos urmakerne og juvelerene i sentrum. Skulle gjerne hatt en Hublot eller en Blancpain, dessverre koster slike stort sett det samme som en ny familiebil...

 

 

Er du i Geneve? Heldiggris!

Min første kjærlighet var Rolex og har alltid vært (har vel hatt 10 av de nå :blush: ) Men det er mange faktorer som er med i kalkulasjonen ved et nytt klokkekjøp.

Har ikke sett den nettsiden før så takk for den!

En blancpain fifty fathoms hadde jo vært toppen av lykke! Bare synd jeg ikke har håndledda til en slik....

 

Jepp, jeg er heldig :cool:

 

Fifty Fathoms er lekker, ja, men som du sier, litt voldsom. Jeg har sett den i butikkene her nede for "så lite som" € 16 000...

 

Personlig er jeg av den litt mer klassiske typen. Hadde jeg hatt et sekssiffret kr-beløp å bruke på klokke hadde det nok blitt en Patek Philippe "Calatrava", en Blancpain "Villeret" og en Hublot "Classic fusion" for et litt mer sporty utseende ;)

Lenke til kommentar

Surra rundt i løypene på Beitostølen og fyrte av noen salver med serieskudd mot uskyldig forbipasserende skiløpere og skiskyttere i helga. Her noen bilder fra lørdagen, søndagen er ikke lastet ned fra kamera enda.

 

Flere bilder fra lørdagen ligger her: http://teambiathlon.no/index.php?module=g2&a=81

 

Skiskyting, damenes sprint: Tiril Eckhoff

1089195221_6infw-350x350.jpg

 

Mennenes sprint: Rune Brattsveen skutt bakfra

1089196910_nYPsX-350x350.jpg

 

Det er lov å bli forskrekket når Lars Berger kommer halsende forbi

1089200835_gzAP6-350x350.jpg

 

Unge, single og lovende Tarjei Bø har mange fans

1089201706_5REAR-350x350.jpg

 

Langrennssprint: spisse albuer i damenes finale

1089205467_kFR9S-350x350.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...