Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bli sammen med jente som har unge


Gjest betatt gutt

Anbefalte innlegg

Gjest betatt gutt

Jeg er 18, hun er 16. Saken er den at jeg liker ei jente veldig godt. Hun har en unge som snart er 2 år. Men jeg tenker på hva foreldrene mine og vennene mine tenker når jeg kommer med ei jente som er 16 og har en unge. De bryr seg sikkert ikke om alderen, men om hun har en unge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok du er 18 mann. er det en jente du vil satse på så gjør du det. Skjønner hvis foreldra dine kanskje reagerer litt på det, men hva hvis de synes det er helt greit? bare en måte å finne ut det på. Ditt eget valg om du vil, og klarer å ta hånd om et barn. Et sånt valg viser vel at du er voksen nok til å ta ansvar da.

Lenke til kommentar

Dette er et forhold. Det du som menneske må ta stilling til er om du ønsker å våkne opp hver dag med denne jenta og gi denne ungen like mye kjærlighet som om den var din egen. Kan du med hånda på hjertet si ja til dette, og tar avstand fra andres meninger om deg og disse tingene, så skal du gjøre det. Hvis ikke så vær så snill, ikke sår jenta mer, hun vik ha mange utrolig töffe år foran seg! Et sånt valg er vanskelig å overveie.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De fleste mødre ville vel ikke likt at sin 18 år gamle sønn datet en som allerede hadde vist seg å være slurvete med prevensjonen. Jeg hadde vært skeptisk, også med tanke på hvor ung hun var da hun ble gravid.

 

Men om du liker henne og har lyst til å være med henne så skal det ikke spille noe rolle hva andre tenker. Bare ikke forvent null reaksjoner, da blir du nok skuffet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du bestemmer jo helt å holdent selv hva du vil..

Men tar du denne jenta,så tar du også barnet hennes..

Skifte bleier hvis barnet jgør det..

Var selv i ett forhold som eksen sa ja til atte han steppet inn som "stefar" Ente med null hjelp å at han ba meg velge mellom ham å barnet mitt.... Fordi han ikke klarte å følge med

å være med alt det er å ha ett barn! Ikke tålte han helt slengkommenntarene fra kompisene sine heller..

Så velger du henne,må du nesten lukke ørene for alle kvasse å stygge kommentarer,å ta deg av di to.. Noe du sikkert kommer til å klare fint..

Men som nevnt over,så ikke sår jenta mere..

Selv alenemor å vet hvor vanskelig det er.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...