Gå til innhold

Hvilken forsterker vil dere anbefale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor det? Det må være en av markedets beste receivere på markedet i forhold til pris. Denne holder veldig god kvalitet og ikke minst lydkvalitet, og drar det meste. Lett og utvide med effektforsterker om han i senere tid skal oppgradere til større fronter. HDMI 1.4, og videoskalering.Helt konge autokalibrering er det også! Hadde jeg vært på utkikk i denne prisklassen hadde jeg ikke tvilt!

Skrevet

Hvorfor det? Det må være en av markedets beste receivere på markedet i forhold til pris. Denne holder veldig god kvalitet og ikke minst lydkvalitet, og drar det meste. Lett og utvide med effektforsterker om han i senere tid skal oppgradere til større fronter. HDMI 1.4, og videoskalering.Helt konge autokalibrering er det også! Hadde jeg vært på utkikk i denne prisklassen hadde jeg ikke tvilt!

Såpass :)

Hva om jeg kjøpte et sånt anlegg bare: https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=507145

Bra lyd sikkert?

Skrevet

Harman Kardon hks-11 sammen med en passende forsterker (feks Onkyo608) vil mest sannsynlig bli mye bedre enn det siste settet du linket til. Oppgraderingsmulighetene er også mye større.

Skrevet (endret)

Til ts: Noen grunn til at du absolutt skal ha "satelitter"?

Vi får snart en hjørnesofa, så jeg tenker det blir vanskelig å få plassert gulvstående høyttalere. Den ene kan vel ikke akkurat stå bak sofaen i hjørnet heller?

Står at de høyttalerne er 126cm høye, så da burde de rave litt over sofakanten hmm

Endret av Wassabi
  • 2 uker senere...
Skrevet

608 og Yamaha NS-777 så har du nok lyd! Jeg har denne komboen selv og angrer ikke litt en gang! Bassen blir bare bedre og bedre, ser ikke behov for SUB lengre. Mulig det blir bakhøyttalere etter jul, men ellers er det komplett! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...