Gå til innhold

Facebook android

En liten sjekk  

42 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med facebook app`en på android

• Skuffet
    • Grei nok
    • fornøyd
    • Skulle ønske den var likens som hos iphone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Sjekker om det er flere en meg som er misfornøyd med facebook app`en på android, det skal vel være en smal sak og "portere" den som er tigjengelig på ios til android???

Noen som kan ta på seg det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste jeg egentlig har å utsette på er at om man trykker på en notification, så åpner browseren seg og du kommer inn på nettsiden, isteden for å gjøre dette rett i appen, utrolig mongo!

• Liker 1
Skrevet

iPhone-appen er helt klart mye bedre enn android-appen.

Facebook har gjort en elendig jobb for oss Android-brukere!

Det er faktisk det jeg savner mest med iPhone.. En skikkelig Facebook-app.

Skrevet

Eneste jeg egentlig har å utsette på er at om man trykker på en notification, så åpner browseren seg og du kommer inn på nettsiden, isteden for å gjøre dette rett i appen, utrolig mongo!

Helt enig.

Treger ned hele greiene så det holder. Trodde liksom poenget med denne appen var å få en samlet opplevelse kun innad i denne appen.

Skrevet

Skulle tro at de som laget app`en til iphone også var interessert i å få den over på android, men når vi snakker dritt facebook-app sjekk den som er på nokia N8... Alt på den mobilen suger!!!

Skrevet

men når vi snakker dritt facebook-app sjekk den som er på nokia N8... Alt på den mobilen suger!!!

Terningkast 5, fint design og mye bra hardware. At det ikke fungerer er ikke så nøye.

Skrevet

Helt klart en stor forbedring, men min Facebook Har plutselig sluttet å fungere ved flere anledninger etter den siste oppdateringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...