Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vanskelig å få orgasme


Otsu

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 21.

Jeg har store vanskeligheter med å få orgasme under samleie.

Har hatt det slik siden min seksuelle debut.

Har hatt sex i opptil 3 timer(sammenhengende) uten engang å komme i nærheten.

Bruker ofte over en time når jeg onanerer.

 

Er det noe galt med meg? -.-

Mister jo også lyst når det skal være så forbanna vanskelig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe her som ikke er som det pleier hvertfall. 1 time for å komme når du onanerer synes jeg var veldig lenge.

 

Hvorfor kommer du ikke? Er du ikke kåt nok eller er det mangel på følelse i penis?

 

Prøv nye stillinger. Kanskje du finner en stilling som fremskynder orgasmen. Hvis ingenting fungerer er det ikke noe galt med en uforpliktende samtale med en lege om problemet ditt. Det er jo veldig kjedelig å ikke kunne nyte sex til det fulle så dette synes jeg du skal ta tak i.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar

Kan også være at du har runket for hardt. Dette gjør penis mindre sensitiv -> det tar lengre tid å komme. Prøv å gradvis løsne grepet når du holder på med deg selv. Over tid skal dette bringe tilbake mye av førligheten.

 

Jeg er selv litt for hardhendt med meg selv, og har kamerater som har vært det. Kameratene har begynt med å være løsere i grepet, og det gir visst gode resultater. Jeg har bare begynt å knulle hardere - noe madammen ikke har noe i mot.

Lenke til kommentar

Jeg er i samme situasjon som trådstarter, og vi er ikke alene mister. Mange sliter med for tidlig sædavgang, mens andre, som oss, sliter med at vi er svært utholdende.

Jeg kan også ha sex i flere timer før jeg får orgasme, om jeg da får orgasme i det hele tatt. For mange er nok dette en drøm, men for oss som sliter med det så kan det være ganske plagsomt også. Ofte har jeg sex hvor jeg ikke kommer, men det har jeg lært å leve med og tenker ikke så mye på det. Grunnet min ekstreme utholdenhet så misliker jeg passive damer, men heldigvis så finnes det mange spennende damer der ute :)

 

Nå finnes det en 2-3 stillinger for meg som gjør at jeg kommer lettere enn vanlig, men det tar fremdeles mye tid. Må si at for meg så fungerer det å bli ridd veldig bra for meg. Et annet triks som virker helt fantastisk for meg er å bruke en penisring. Da blir jeg veldig mye mer følsom enn ellers, og jeg kan få orgasme mye lettere. Jeg har ingen problemer med ereksjonen, og jeg kan være steinhard i flere timer, men følsomheten jeg får med en penisring øker betraktelig.

Så jeg tenker rett og slett at jeg ikke er følsom nok på penishodet og at det er derfor det skal så mye til for at jeg skal få orgasme. Jeg merker også at når jeg blir ridd så treffer jeg veldig bra med penishodet i skjeden og dette gir meg da en større nytelse enn de fleste andre stillinger, så mitt tips er å prøve mange stillinger og se hva som funker best for deg.

 

Dette trenger ikke være noe medisinsk eller psykologisk, så ikke gå rundt og tro at det automatisk er noe gale med deg.

Lenke til kommentar

Hva med å la vær å fokusere på at du MÅ ha orgasme. Er jo kjipt og aldri få det, men samtidig så gjør det vel egentlig ingenting så lenge du har det godt? Prøv å nyt partneren din, kjenn at det føles godt, følg med på partnerens reaksjoner. Tror nok at hvis du får ut den mentaliteten at du må ha, så kommer det litt av seg selv.

 

Med mindre det faktisk er noe fysisk feil med deg. Dette kan du jo sjekke opp hos lege. Har du forresten prøvd å ikke runke i en uke eller to, og sett om det hjelper?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...