Gå til innhold

QPark og Gratis parkering?


OlafG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kvar går eigentleg skillet mellom ny parkering?

Er det som nemt her nok å berre gå ut og legge ny parkeringslapp i bilen? Må du flytte bilen til ein ny parkeringsplass eller kan du flytte bilen berre ut og tilbake der den stod?

 

Det som kan by på problemer her er vel om parkeringsvakta tar bilde av bilen og kjem tilbake etter 3+ timar, dersom bilen fortsatt står der så får du vel bot for ikkje å ha flytta bilen?

Lenke til kommentar

Er en grunn til at slike parkeringsplasser som oftest er til kunder og ikke ansatte...

Ja, jeg ser den, men problemet er at jeg ikke kommer til å jobbe her veldig lenge, siden jeg bytter avdelinger og da blir det for dumt å inngå leie om enda en parkeringsplass med bindingstid.

 

Kvar går eigentleg skillet mellom ny parkering?

Er det som nemt her nok å berre gå ut og legge ny parkeringslapp i bilen? Må du flytte bilen til ein ny parkeringsplass eller kan du flytte bilen berre ut og tilbake der den stod?

 

Det som kan by på problemer her er vel om parkeringsvakta tar bilde av bilen og kjem tilbake etter 3+ timar, dersom bilen fortsatt står der så får du vel bot for ikkje å ha flytta bilen?

 

Jeg vet ikke, men jeg har gjort dette på Sandvika Storsenter tidligere og der har jeg stått på samme plass hele dagen uten å få bot. Dette gjaldt dog topplanet hvor det ikke er noen sensorer, men har kolleger som har kjørt ut og ventet til lyset ble grønt igjen for å så rygge inn og parkere nye tre timer.

Lenke til kommentar

Aldri sett en parkeringsvakt i parkeringshuset på Sandvika Storsenter, og har fint parkert der 5 timer før uten å trekke billett (senteret var stengt og da MÅ man betale, ikke noe gratis lenger). Ute i gatene er det noe annet, der er parkeringsvaktene hissige.

 

Så tror nok ikke det er noe farlig om du trekker ny billett hver tredje time i senterets åpningstider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...